проблем захранващ кабел

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

проблем захранващ кабел

Мнениеот Nio4ak » Пет 11 яну 2008 1:39


здравейте колеги искам да попитам някой дали е пускал захранващ кабел за усилвател на голф4 защото днес се пробвахме на голфа на колегата skotis и не успяхме :cry: та ако може някой да помогне ще почерпиме :beer




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пет 11 яну 2008 16:06


Сега говорих с един човек, който само с това се занимава и ми каза, че може да вържеме захранващия кабел към най-дебелия червен, който се намира до педалите, там до целия сноп кабели, даже имало свободно място, което било точно за това :) Така че няма смисъл да се отива чак до акумулатора :) Пиша тук, а не на лично, за да може и някой друг да се възползва от тази информация :) Ники, специални благодарности за снощи за цялата помощ, която ми оказа при връзването на музиката ми, страшно съм ти благодарен!!! :)


Потребителски аватар
GTIsound
Мнения: 230
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот GTIsound » Пет 11 яну 2008 18:07


Аз пък мога категорично да твърдя, че от там не бива да се взима "+" в никакъв случай! Това може да доведе до куб проблеми!!
Човек който има опит и наистина разбира никога не би направил та дори и казал това нещо!
Това го забравете като варянт!

Не разбрах къде си срещал проблем при окабеляването?


Потребителски аватар
Nio4ak
Мнения: 715
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв. Бояна

Мнениеот Nio4ak » Пет 11 яну 2008 23:04


ivo111213 написа:Аз пък мога категорично да твърдя, че от там не бива да се взима "+" в никакъв случай! Това може да доведе до куб проблеми!!
Човек който има опит и наистина разбира никога не би направил та дори и казал това нещо!
Това го забравете като варянт!

Не разбрах къде си срещал проблем при окабеляването?

еми има 1 куп гуми и уплатнения и неможеме да го прекараме вътре :cry:


Потребителски аватар
silverboy
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот silverboy » Нед 13 яну 2008 2:25


кабела се прокарва с снопа от кабели при бушоните.... поне 6 квадрата и задължително бушон на 5 см от акумолатора


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Нед 13 яну 2008 19:27


Вързах + към червения кабел при бушоните, музиката свири идеално(благодарности на Ники (GOLF5_ABT) ;) ) говорителя е върха, всичко е ок :)

пп: Незнам какво се има предвид под "куп проблеми" и не виждам проблем да го вържа към дебелия червен кабел. Кабелът е 10 квадрата и бушона е в багажника...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 16 яну 2008 21:32


Колегата silverboy е прав - + се взима само от акумулатора, и задължително бушон веднага след акумулатора...да се взима от купето ток е рисковано - при късо съединение, може да стане дори пожар, този бушон в багажника никаква работа не върши!


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 16 яну 2008 23:06


Много правилно са ти го казали колегите. Кабел дириктно от акумолатора и бушон на 5 санта от акумолатора.Има много места през който може да мине захранващия кабел и да влезне в купето.Принципно дори захранването и чинчовия кабел не трябва да се пускат един до друг,поне така знам аз.И другото много важно нещо за усилвателя е стабилната маса"-".Не се препоръчват окабелявания от типа ......Вземи маса от габарита или от стопа и ей такива. Отвиваш болта на предпазните колани , затъркваш хубаво с шкурка до метал и стягаш масата яко. Не знам дали съм прав но съм чувал че за стъпалото е много важна масата.Успех и не си правете експерименти защото последствията са страшни.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 17 яну 2008 11:26


Спокойно, маса съм взел правилно, не от стоп ;) Чинчовете естествено че не минават от там от където и захранващия кабел ;)


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Чет 17 яну 2008 17:43


наскоро прекарвах...


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Чет 17 яну 2008 17:45


изв. се ама не дочетох...


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пет 18 яну 2008 0:31


Премести си бушона задължително иначе си ги сложил само за украса


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пет 18 яну 2008 10:20


ахм... :019: прави са колегите...


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Съб 19 яну 2008 15:19


POLO PAVLETI написа:Много правилно са ти го казали колегите. Кабел дириктно от акумолатора и бушон на 5 санта от акумолатора.Има много места през който може да мине захранващия кабел и да влезне в купето.Принципно дори захранването и чинчовия кабел не трябва да се пускат един до друг,поне така знам аз.И другото много важно нещо за усилвателя е стабилната маса"-".Не се препоръчват окабелявания от типа ......Вземи маса от габарита или от стопа и ей такива. Отвиваш болта на предпазните колани , затъркваш хубаво с шкурка до метал и стягаш масата яко. Не знам дали съм прав но съм чувал че за стъпалото е много важна масата.Успех и не си правете експерименти защото последствията са страшни.
многу си прав маса обаче се хваща с възможно най къс кабел зада се избегнат смущенията :wink:



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта