проблем захранващ кабел
- Nio4ak
- Мнения: 715
- Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София кв. Бояна
проблем захранващ кабел
здравейте колеги искам да попитам някой дали е пускал захранващ кабел за усилвател на голф4 защото днес се пробвахме на голфа на колегата skotis и не успяхме та ако може някой да помогне ще почерпиме
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Сега говорих с един човек, който само с това се занимава и ми каза, че може да вържеме захранващия кабел към най-дебелия червен, който се намира до педалите, там до целия сноп кабели, даже имало свободно място, което било точно за това Така че няма смисъл да се отива чак до акумулатора Пиша тук, а не на лично, за да може и някой друг да се възползва от тази информация Ники, специални благодарности за снощи за цялата помощ, която ми оказа при връзването на музиката ми, страшно съм ти благодарен!!!
- Nio4ak
- Мнения: 715
- Регистриран на: Чет 10 авг 2006 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София кв. Бояна
ivo111213 написа:Аз пък мога категорично да твърдя, че от там не бива да се взима "+" в никакъв случай! Това може да доведе до куб проблеми!!
Човек който има опит и наистина разбира никога не би направил та дори и казал това нещо!
Това го забравете като варянт!
Не разбрах къде си срещал проблем при окабеляването?
еми има 1 куп гуми и уплатнения и неможеме да го прекараме вътре
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Много правилно са ти го казали колегите. Кабел дириктно от акумолатора и бушон на 5 санта от акумолатора.Има много места през който може да мине захранващия кабел и да влезне в купето.Принципно дори захранването и чинчовия кабел не трябва да се пускат един до друг,поне така знам аз.И другото много важно нещо за усилвателя е стабилната маса"-".Не се препоръчват окабелявания от типа ......Вземи маса от габарита или от стопа и ей такива. Отвиваш болта на предпазните колани , затъркваш хубаво с шкурка до метал и стягаш масата яко. Не знам дали съм прав но съм чувал че за стъпалото е много важна масата.Успех и не си правете експерименти защото последствията са страшни.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
многу си прав маса обаче се хваща с възможно най къс кабел зада се избегнат смущениятаPOLO PAVLETI написа:Много правилно са ти го казали колегите. Кабел дириктно от акумолатора и бушон на 5 санта от акумолатора.Има много места през който може да мине захранващия кабел и да влезне в купето.Принципно дори захранването и чинчовия кабел не трябва да се пускат един до друг,поне така знам аз.И другото много важно нещо за усилвателя е стабилната маса"-".Не се препоръчват окабелявания от типа ......Вземи маса от габарита или от стопа и ей такива. Отвиваш болта на предпазните колани , затъркваш хубаво с шкурка до метал и стягаш масата яко. Не знам дали съм прав но съм чувал че за стъпалото е много важна масата.Успех и не си правете експерименти защото последствията са страшни.
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта