Проблем с парно на Фокус

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11922
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 21 фев 2017 20:41


Имат проблем с обезвъздушаването тия фордове. На термостата има една тънка съчма, през която уж трябва да се обезвъздушава главата, но понякога става много трудно. Някой може да я е махнал тая съчма примерно и така колата се обезвъздушава лесно, но колата трудно загрява и няма хубаво парно.
Не знам дали това е проблемът при теб, но е вариант




Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот vanko_VW » Вто 21 фев 2017 21:58


Проблема е, че колата загрява без проблем и държи нормална температура и има хубаво парно, когато реши пак загрява без проблеми и пак държи температура само, че вече няма парно(ама като казвам няма, значи все едно е намалено на студено до край, което ще рече че радиаторчето е пълно с въздух или нещо спира да циркулира вода през него), що е то? Термостат не съм пипал не мога да кажа нищо за тези съчми.

Нивото на антифриза за 1500-2000км не е мръднало.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот golfer » Вто 21 фев 2017 22:22


Едно време на голф2 монтираха едни термостати преди радиатоечето на парното. Симптомите бяха абсолютно същите. Та голфовете се лекуваха с 2 парчета тръба от половин цол на мястото на недоразумението. Това е форд ... знам ли.


Потребителски аватар
Venkicha
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 06 сеп 2015 14:18
Автомобил: VW PASSAT ALLTRACK 170кс DSG6
Двигател: 3C BBCFGBX1 2012г

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот Venkicha » Вто 21 фев 2017 22:53


Има клапан за парното. Проверявал ли си го. Имаме една фиеста по същия начин и засяда клапана и се губи парното. Но пък като заседне го почуквам и тръгва.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6164
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот ktamen » Вто 21 фев 2017 23:07


Недоразумението се казва байпас. Фокуса има ли такъв байпас?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот Iezekil » Сря 22 фев 2017 8:09


Аз пък да питам,кое в най-първия пост е вярно.Извадил ли си пластмасата от маркуча,върнал ли си я.
Като изчезне парното,маркучите към него горещи ли са,топли ли са,един спрямо друг как са.И от къде точно идват двата.
А на казанчето единия идва от малкия кръг,преди термостата....втория от големия радиатор...а третия кде отива?


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот vanko_VW » Сря 22 фев 2017 15:10


Термостат преди парното няма има подгревни свещи.
Фокуса няма ел.клапан за парното, това го има Фиестата(карал съм и Фиеста и съм имал този проблем).
В първия пост всичко е вярно, не знам какво имаш предвид, Пластмасата в момента си е на мястото, Когато има парно входа към радяторчето е горещ, а изхода една идея по студен, когато няма парно, входа е горещ а изхода студен, входа идва от блока(не съм на 100% сигурен), а изхода отива в масления охладител който в момента е изолиран.
Третия ли, ми чесно да ти кажа не съм гледал.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот Iezekil » Сря 22 фев 2017 16:08


Значи тая пластмасовата уйня е един вид да обезвздушава,не и да пуска вода.Така мисля,понеже дупката казваш е малка.Не знам дали е по-удачно да я махнеш,или да я оставиш,или да разшириш отвора.При всички случаи обаче не трябва да се запушва.
Щом ти е горещ входящия маркуч,значи или ти се събира въздух в/след радиаторчето,или вече има боклуци в радиаторчето.
За начало пробвай на отвита капачка да стискаш двата маркуча-особено входящия-и наблюдавай нивото,както и затопля ли се изходящия.Стискането можеш да го почнеш на загасена кола,за да видиш всъщност има ли разлика в маркучите/празния се усеща/,както и да забележиш за мехурчета в съда.После на запалена кола същото.Хубаво е да се отчете има ли разлика в топлото в купето на отвита и завита капачка.Не знам как е при Форда,при необходимост това действие по обезвуздушаването да се извърши при подходящ наклон на автомобила
Промивка на радиаторчето по обратния на водата път,проверка на маркучите след него.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Re: Проблем с парно на Фокус

Мнениеот vanko_VW » Вто 28 фев 2017 18:42


vanko_VW написа:Вчера, Враца-Смолян и днес обратно :arrow общо 755км, парно на 6.
Не знам какво да мисля вече, капачка или боклуци в системата?

Това пътуване беше на 07.02 от тогава нямам проблеми с парното.

Днес промих цялата система с вода и изкарах доста "гняс", напълних наново и колата има много добро парно, като си вързах и масления охладител, без да надувам маркучи и каквото и да било, според мен проблема е бил капачката и боклуци който не са позволявали добро обезвъздушаване. Дано повече няма проблем :banghead

Третия маркуч колега отива в радиатора(водния, не на парното)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта