Здравейте,
някой колега имал ли е подобен проблем с двигател 1.6 PN. На какво се дължи?
Въздушния филтър е омазан с масло. Предполагам, че фърка през макруча към капака на клапаните. За 3000 км(от толкова километри го имам голфа) съм долял 1.5литра. Видими течове няма, петна по улицата не ми оставя. Не пуши ауспуха. Възможно ли е всичко да се "излива" във въздушния филтър? Днес тръгнах да го сменям, ама като видях какво е мазало, ми стана жал за новия филтър.
Масло във възд.филтър 1.6 PN
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
масло
И мойта EZ-ка има масълце там. Това според мене е защото ни зацапан филтъра в капака на клапаните. Има няколко възможни решения. Удлжаваш маркуча от капака на клапаните и го пускаш надолу като на дърта Жигула , като запушваш входа при филтъра. Купуваш си филтърче за маслените пари слагаш го на капака на клапаните и пак запушваш входа на филтъра. Или си првиш сепаратор за маслото. Аз си го направих от обезвъздушител за радиатор, ако те интересува прати ми мейл ЛС да ти прата снимки. Успех!!!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
vit_autosofia написа:Yonata написа:Масло: 1 литър за 10 000км., и леко омаслен въз. филтър е нормално.
Замериси компресията, това е признак за износени сигменти на буталата. Слева основен ремонт !!!
Според мен преди основния ремонт са гумички на клапаните.
Нямам отговор за компресията, ако е добра тогава гумички на клапани.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Yonata написа:vit_autosofia написа:Yonata написа:Масло: 1 литър за 10 000км., и леко омаслен въз. филтър е нормално.
Замериси компресията, това е признак за износени сигменти на буталата. Слева основен ремонт !!!
Според мен преди основния ремонт са гумички на клапаните.
Нямам отговор за компресията, ако е добра тогава гумички на клапани.
Колега що за глупост нали ако испускат гумичките няма да има и компресия. А що се отнася до основен ремонт според мен има още много да пърпори тоя мотор доде му дойде време за ремонт.
Сменяй гумичките и газ до ламарината!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
jetta75 написа:разликата в компресията трябва да е до 0,5.С тези данни май си за осн. ремонт
Стига глупости при наистина здухани сегменти отзад пуши зверски при форсиране, почти всички мотори на ФВ рядко трошат сегменти.
При мен също има масло в филтъра, също ми харчи 2-3 кила на 10 000км, За сметка на това пък грам не пуши.
Но има една подробност Мотора ми е на 260 000км. Онзи ден за пръв път му отворихме капака на главата за да сменим гарнитурата на капака.
Ще трябва да сменя и гумичките на клапаните и разхода на масло, ще падне.
Принципно клапаните цъкат като часовник когато се удървят гумичките.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Клапаните нема как да ти църкат като часовник кат ти се удървят гумичките! Тея тъпи гумички са ти най-оникновен семеринг и освен да не пропускат масло през водача на клапана друга работа нямат! Никой не говори за строшени сегменти, а за износени сегменти! Това ти е от картерните газове, ако махнеш капака на клапаните, би трябвало картерните газове да са с голямо налягане, щото като се износят сегментите, част от компресията отива в картера, от там по каналите за картерните газове, та барабар и качва малко масло във въздушния филтър! И къде я премери тая 13 компресия ве пич, по каталог 1,6 на ФВ го дават на НОВ от 9 до 12 бар, минимално 7,5, максимална разлика между два цилиндъра 3 бара! За 1,8 е за НОВ от 10 до 13 бар, минималната е като на 1,6 7,5 и разликата е като при 1,6 - 3,5бар! Е какво като е на 260 000км, това не й е проблем, тоя жълтия от аватара е ПН, на 320 000км, компресията на всичките е 10, само един имаше с 9,5бар, за 10 000км около 700-800грама масло! Добра моторетка си е, ама тая дет я правя сега ше е по-хубава!
А това цъкането или по-точно прищракването е от хидравличен повдигач, 10лв е бройката чисто нов!
А това цъкането или по-точно прищракването е от хидравличен повдигач, 10лв е бройката чисто нов!
- ВАН
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
- Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
- Двигател: PN
- Местоположение: София
jetta75 написа:разликата в компресията трябва да е до 0,5.С тези данни май си за осн. ремонт
E, хубаво де основен та основен ремонт! Не е ли нормално да се появат и други признаци, преди да се цепи двг. ... Друг проблем, освен загубата на масло няма! Мотора работи тихо и равномерно.
Само да се пооправя и ще сменяме гумички.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта