Мисля че дойде време да си пусна и аз темичка с проект , а колата е джетата ми Защо Calipso ли ... името звучи добре а и някак си пасва с крайния резултат (така го виждам аз ) .
Малко предистория ... Изпаднаха ми джанти които много харесвам преди около година и малко . Това беше Azev Type A в размер 9x16 et15 , една от най добре седящите джанти за мк2 , особено с това ет ( ) , както и Е30 (според мен естествено) . Та купих джантите , и веднага ги сложих , и би било трудно да не забележа че след като я пуснах на земята веждите се подпряха на гумите (не бяха пипани изобщо) Идята беше ясна за да се кара с тях трябва яко окачване и изпъване на веждите . За твърдостта се погрижи - Koni . Калниците бяха изпънати . Колата имаше забележки , и след тези интервенции по веждите трябваше боядисване , но там дойде идеята за цялостно боядисване . Нещата станаха лавинообразни , и от цялостно боядисване се стигна до идеята че трябва купето да се попромени малко ( към добре уж ) . Позавари се малко ламарина , няколко аудита останаха без дръжки , голф 4-ки без мигачи ( и ламарината около тях ) , и се започна играта В процеса на работа реших че искам и вътре да се прави .... Така и стана
ето снимки с джантите и вежди преди да се почне работа по колата :
Ето снимки след започване на работата:lol:
подготовката , на снимкит вътре се вижда до какво води мързела , но както в уравнението нищо неможе да се изгуби, мързела ми струваше после доста чистене
Още снимки .... Тези дни
Пон Ное 05, 2007 4:46 pm
Ето го продължението от снимки . Не ги пускам на веднъж защото искам по подробно да Ви я покажа , и трябва да подбера снимките (около 1000 общо) да ги намаля , и да ги кача , а това изисква време ....
След като беше боядисана и вече в мястото където се сглобяваше , се почна от вътре . Намазах я с едно боди цялата , черно , понеже следваше изолация да се слага и ми се струваше че така по добре ще залепва ... След мазането малко като надрусан бях , но не съжалявам че го направих има ефект.
и почна сглобяване и някое друго подобрение по интериора
Избора на стоп беше доста труден за мен лично, а пък намирането още по трудно :
И нека бъде тишина
Тук вдъхновен от един пич от vortex-a реших че искам и моите колонки да са тапицирани . Избрах материя изкуствена имитация на еленова кожа (шведска кожа). Получи се супер всички чупки бяха покрити перфектно , и иначе захабените колонки станаха доста приятно изглеждащи ... същото последва и за средните колонки :
Предни няколко години се возих в един Е39 mpower и много бях очарован от тавана и обстановката която някак създаваше , мек черен таван. Нямаше как моят да бъде друг. Ето го резултата :
Салона беше готов още преди да се боядиса колата и чакаше новото си място да бъде готово за него ...таблото също е на мястото си ...
Понеже вратите не бяха готови за да не се праши вътре я "запечатвах" ... На снимката може да се види идеята за бронята
С налични вече врати можеше да се продължи изолацията :
Понеже гледах всичко което се слага или да е ново или да е в перфектно състояние , неможех да оставя старите и брави .... новите не са крайно лоши
Некво ббс-че за зимните гуми Трябва да се пастира едно хубаво
Доста се чудих какъв да бъде ножа , но се спрях в крайна сметка на оригинален широк ... нов разбира се . Мигачите бях харесал преди доста време при Милен , но дойдоха като грешка на едно момче и ги взех аз . Поръчани FK , дойдоха JOM , с вграден габарит . Мисля че супер се вързаха...
Чет Ное 08, 2007 12:36 am
Вече с муцуна , маска от mattig - ralley look , остава долу "стълбичката" да се боядиса цвета на колата . Задната пласмаса трябва да се снима ... Снимки с нея и гърнето (което е един скандал и то) тези дни , че фото апарата е на командировка в СФ при собственика си (брат ми) . Интересно защо но след снимките сложих Азев-а отпред ... много хитър
enjoy :
Съб Ное 10, 2007 1:59 am
В момента се занимавам с ел стъклата, централното да работи ... работата върви напред ...
Стане ли студ слагам зимни и почвам да полирам борда на азев-а ... има работа хич да не е
Нови снимки :
Вто Ное 27, 2007 8:16 pm
Ситуацията е такава че седалките задните от снимките вече не са мои ..... насочих се към корита и ги продадох , но се оказаха теснички и останах без бежавите седалки Сега съм взел салон от корадо пак , но си е черен . Имам и едно ел.рекаро , намерих друго но колегата не го продава И сега съм в едно такова положение странно ... Тези дни ще видя оферта за един друг салон , ако не ми допадне си слагам корадовия(перфектен) и това ще е .
Корите отдавна съм ги направил (кожа + бежаво) .... тея дни ще направя снимки на ситуацията ...
Пон Дек 10, 2007 7:12 pm
Напредъка не е голям защото не ми остава много време но ето нещата които са направени (без снимки за момента)
аудио система оригиналната от Evo 9
предните кори са вече на мястото си
Bi-Xenon
вградени копчета за ел стъклата в 3ковите пласмасарии ...
Приготвил съм и зимни гуми с джанти ATS + фланци(1.5см) така че и при зимния варянт няма да изглежда зле
Мисля че намерих и нужното ми едно уплатнение по тавана което върви , така че ще мога да си сложа мукета вече
Салона си остава корадо черен , до намирането на един от няколкото набелязани от мен .
Като имам снимки веднага ще ги кача
Съб Яну 12, 2008 5:23 pm
В момента колата е със салон от корадо който е в уникално добро състояние Но има вероятност само предните седалки да се сменят , и за да не разделям сегашния салон на предна и задна , колега от форума ми дава само задна седалка от корадо (предполагаемите нови и задна корадова ще си пасват все едно са си били заедно винаги )
Само да ги взема (предполагаемите предни) ще пусна за продан този наистина ценен според мен перфектен салон за продажба (най удобния варянт за мк2 може би след дълбокото рекаро )
Приготвил съм всичко отпред за да стане 280мм благодарение на nando_16v
Чет Мар 20, 2008 10:39 pm
Малко развитие :
Колата от скоро е с спирачки от г60 , 280мм дискове Нямам снимка как седят на колата
Салона е готов , седалките са си на мястото .... Има някой шукарии от голф 4 вградени по таблото и ако човек не ги знае ще каже че са фабрични , ще гледам да направя снимки тези дни .
По външния вид няма да има промени големи , боядисани прагове и лека заигравка с маската за да се подчертае рали лук идеята Подготвят се и нови джанти за колата
Пет Мар 21, 2008 8:41 pm
Така момчета за мотора да кажа и аз все пак нещо Варянтите винаги са доста ... Понеже имам намерение да си правя е30ка понапомпана бензиновия двигател отпада като варянт , иначе ако бях решил да е бензинов друго освен ВР6 не ми се върти като варянт
Замислил съм се за ТДИ мотор(90,110) като основа да си вземам , но тъй като финансовия въпрос е сериозен не се наемам с конкретни планове и срокове , кога и как .... Имам нещо на ум но ако стане ще кажа , не ми се говорят празни приказки Тези варянти за мотора са доста подходящи , и пътеката по засилването им е отъпкана доста добре нека се сетил за на Келеша старото сиво А3 което започна от скромните 90 кончета
п.с. Колата си има читав икономичен мотор в момента , а и както каза brabus това че е дизел и придава някакъв допълнителен чар може и да бъркам но за мен е така
и заради няколкото л.с. да покажа салона
Пет Мар 28, 2008 8:28 pm
Не само спира по добре а и изглежда супер с 280мм предишните оставяха бая празно
alpine_j написа:spy photo
Сря Апр 16, 2008 12:03 am
Конкуренцията е полезна така че нека я има в повече Важното е че има все повече хубави коли на такива прояви , и че на тях може да се оцени труда който вложил в колата си за да изглежда,свири или върви ....
Искам да благодаря на всичко гласували за моята кола , за това че са оценили труда и са разбрали колата . Благодаря
Ще се постарая следващия път да ви хареса още повече
Утре ще кача снимките на колата които съм избрал от направените през събота и неделя в Търговище и Калояново .
Сря Апр 16, 2008 2:25 pm
Мерси за хубавите коментари , доста са стимулиращи
Избрах няколко снимки на колата от събора в Търговище и Калояново Има още работа по колата , това не и бяха 100те процента
п.с. форума намалява снимките за да се видят без деформация кликнете върху тях.
Нед Май 04, 2008 10:09 pm
ето нещо свежо
Отпред койловерите са до долу (оставил съм 2-4мм резба да има) .... няма на къде повече Преди да опрат праговете опира магарето така че до тях не се стига
Пон Май 05, 2008 11:34 am
Момчета гледам и се чудя май ще я вдигна за да мога да и сложа спокой някакъв нож било то и тесен защото бронята така ме дразни незавършена , а и магарето опира много там където я паркирвам Хубавото в случая че когато реша за 30мин е на желаната височина . Чудя се дали да не си я наглася така че да си сложа широк нож
Сря Май 14, 2008 10:21 pm
Намерих няколко добри снимки .... Първата е още с предните си джанти и окачване .... дано ви харесат
Вто Май 20, 2008 2:15 pm
Няколко бързи снимки , с телефон Добива се представа обаче как е с капачките
Пон Юни 23, 2008 4:02 pm
Мисля че промяната от шампионата е видима с новите джанти и стойка Ще продължавам да експериментирам и да променям по малко с каквото може за разнообразието дори мисля че се получава до сега , а има доста идеи още . Ето малко снимки за тези които не смятат че е банална
gas написа:хубава колица,успях да я щракна няколко пъти в движение
saiman написа:…защо не се хвалиш с новите придобивки? Айде да са ти честити
Нед Авг 24, 2008 10:14 pm
Джантите тепърва ще се полират и правят фланци . Като гледам може и да си остане тук във Варна колицата , защото няма никакво време за работа по нея . Има време
Решетката ще я направя черна за да седи добре на колата . Тя е от моето рали и ще си е за него занапред . Задействал съм нещата за още един рали фронт но всичко с времето си .
Радвам се че ви харесва момчета Сигурен съм че и новите джанти ще ви харесат, снимки - скоро
Чет Фев 26, 2009 11:26 pm
Пекна малко слънце и поосвежихме малко
Съб Фев 28, 2009 10:28 pm
След доста неуспешни опита и уговорки си откупих джантите от поршето schmidt modern line 16x9 et15 . Пребоядисах ги в цвят който да показва че са правени точно за тази кола .
KW-то е чук
Колата ще е с доста промени от миналата година както отвън така и отвътре.
Нед Мар 01, 2009 8:20 pm
За окачването , вози много приятно по мойте представи , направо комфортно , колата няма голям ход засилих я да пробвам на няколко скокчета и неравности , поема супер , скача на скокчето и като падне не помръдва повече залепва се за земята . Койла е с реглаж на височина , няма твърдост - var.1 .
В кутийките са стопчетата . Решетката mattig rallye look много съм доволен от нея струва си всеки лев.
Чет Мар 12, 2009 12:26 am
Ето какво се получи след слагането на Schmidt-a и KW-то . Експериментирах и с цвета на джантите , нагласих височината да ме устройва нещата се подредиха както очаквах като цяло .
Пет Мар 13, 2009 10:00 pm
Направих няколко снимки днес след баня , мисля че се получиха ...
п.п. стоповете за сега стоп докато мога да сложа новите за проба ... Стоковите ги полирах и станаха читаво.
Пон Мар 16, 2009 9:44 pm
ИСКАМ снимка на джантите отстрани за да видя как стоят , няма да минеш метър тоя път
Да не се взема под внимание цвета на огледалото докато новите дойдат (няколко дни) това ще е Другия варянт беше червено
alpine_j написа:Снимки от Крушунските водопади.
Съб Юли 04, 2009 5:48 pm
Собственика се върна и определено мога да кажа, че колата не е била в застой повреме на предстоя си по софийските ширини
Инфо много скоро
Пет Юли 10, 2009 1:44 am
alpine_j написа:Здравейте,
ще разкажа на кратко за промяната по колата . Тъй като брат ми трябваше да замине за 3 месеца извън БГ ми остави джетата в София . Така се падна че замина 1 седмица преди организираното от господин Пирон събиране . Решихме че ще отидем с джетата Аз и нашия приятел Станислав .
Идеята се породи на връщане от Крушунските водопади .... на няколко пъти си казахме еххх сега да беше Вр6 , щеше да е още по приятно пътуването (сток мотора и беше 54коня - 1v) ....
Почнахме търсене на донор . Края на април намерихме - VR6 2800cc 174h.p. . Започнахме swap-a края на месеца a на 5ти май колата вече се движеше . Оставихме някой неща да си ги дооправи собственика за да не се разсърди че не сме оставили нищо за него .
Доста трудно беше 3 месеца да се пази тайна от брат ми за да можем да видим изражението му когато си завари колата - ОПРЕДЕЛЕНО СИ СТРУВАШЕ ДА СЕ ВИДИ
Swap-a го направихме в Сервиза на нашия приятел Станислав , в който си бачкаме като има нещо за правене . По колата работихме Аз , Станислав, баща му и BoJlen .
Специални благодарности на G60,sashobas,pantera,batetony,pironski
А сега малко снимки .....
След като всичко нужно е натоварено Волен и Станислав тръгнаха обратно към сервиза . Работното голфче се държа мъжки
Няколко снимки от свалянето на старото дизелче ...
Започнахме модификациите ...
Тъй като знаех че брат ми иска да си барне коша по негова идея само го измих и му оставих тази работа на него за като се върне .
Станислав и Волен
Легнал вече на тампоните си
Точно тогава телоподаващото не беше налично и я дръпнахме до нашите ауспухджии да свържат генерацията ...
Ето го и моторчето , чакащо да му доставят нови пласмаси ...
Ами това е засега ... Колата вече 2 месеца е с VR6 и се чувства отлично Тепърва ще се извади мотора за да се лъсне и боядиса тук там , а през това време ще се оформи коша . Този VR6 беше нормалното продължение за колата .
Повече инфо и снимки вече с развитието напред от брат ми Надявам се да ви е харесал този етап от развитието на колата .
Чет Юли 16, 2009 11:05 am
Ето малко прясно инфо :
6-2-1 Решихме да сложим колекторче за да махнем чугуна който хич не харесвам Монтирахме колектора , застана си перфектно , направихме генерация новичка (60мм) . От колектора мотора почна да вика още повече , почна да върви от по ниско , и във високите откача повече от колкото с оригиналния , много хубава придобивка определено .
Радвам се че ви е изкефила колата , а най се кефя че тенденцията е все по яки коли да се появяват по БГ улиците . Все по често си чупя врата да загледам някой добре барнат vw
Ето и темата с дискусиите.