Добар вечер колеги
Три пъти започвам да пиша таз тема.
Та има мн.снимки и инфо за смъкнати но не и за повдигнати ВФ,мисля.
Моята ше е за повдигнати коли,смисъл за свой разработки или заводски /но не разпоространените ........../
Имам някой друг ред да напиша за моята разработка,но имам именничка и сеа не съм малко в час за лООкуми за да пиша. Лоокумите утре да вида колко ше се одобри темата.
И започвам темата с моят повдигнат голф 3 комби синхро /собственоръчно/ ,зарибен за повдигането от наш съфорумец-съгражданин go6obonev който го е вдигнал мой набор авер,приятел...........
пп.прилагам снимки на моя масло-трошач,който иска малко дойзкосуряване,стана навирен,одзаде.
Може на ората да им се стори малко но я ги погледнете с 14ки джанти
Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Хайде и аз да се запиша , двамата с баща ми го повдигнахме, рязахме чашката на амортисьор и я повдигахме, но не помня с колко.Помня че като се опитах да сложа джантата нещо не стана, гумата опираше в долните ръбове на калника , размера не го помня.Та после рязахме предните калници малко с флекса.
Колата разбира се е Синхро.
Колата разбира се е Синхро.
- vin_d
- Мнения: 272
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище o0 W 0o
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
добре седи 2-ратия голфет синия,кефи ме,аре още пишете,че имам да си допивам.Подържам печката.Мойте моми са болни /имам момиче именичка и жена/ и да не чува дявала не е по-добре от голята змия/ че ми е оставила да си допивам
Тва последното е мн.хард ама ме кефи,но ако се вдигне и от към сарецето ше кърти. Как си го постиганал,толкоз мн.
Утре ше пиша и моя начин
Тва последното е мн.хард ама ме кефи,но ако се вдигне и от към сарецето ше кърти. Как си го постиганал,толкоз мн.
Утре ше пиша и моя начин
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Така го взех Голфа, повдигнат.
Разбрах, че са понаждани амортисьорите с втулки около 4-5 см. Предните - под чашките, задните - долу, на болта.
Снимки с летните гуми 225/50 7Jx15 предни (606 мм диаметър, +28 от стандартните 185/65 R14) и 205/60 7Jx15 задни (627 мм диаметър, +49 мм от стандартните):
Снимки със зимните гуми 185/65 6Jx14 (+19 мм в диаметър)
Предните амортисьори
Задните амортисьори
Разбрах, че са понаждани амортисьорите с втулки около 4-5 см. Предните - под чашките, задните - долу, на болта.
Снимки с летните гуми 225/50 7Jx15 предни (606 мм диаметър, +28 от стандартните 185/65 R14) и 205/60 7Jx15 задни (627 мм диаметър, +49 мм от стандартните):
Снимки със зимните гуми 185/65 6Jx14 (+19 мм в диаметър)
Предните амортисьори
Задните амортисьори
Последна промяна от georgebonev на Сря 08 яну 2014 18:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Споделяйте и начина на повдигане, не само снимки.
Благодаря.
Благодаря.
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Отпред амортисьорите са бразилски, не се водят повдигащи , но след смяната на оригиналните колата се вирна с тях Отзад e с пружини от Пасат Б3 седан, тъй като оригиналните бяха омекнали.
На снимката е със 195/50/15, но по принцип се караше със 185/65/15 и изглеждаше доста по-добре. Няма такъв кеф, тва бордюри, по-дълбоки дупки, кални пътища с коловози - няма пречка
Впрочем, окачването (пружини и амортисьори) ми седи, някой ако има интерес може да се разберем нещо, само ми пречи.
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Идеята за тема е много добра, евалата. Има едно доста повдигнато венто и едно поло като минавам ще ги снимам и ще кача снимки, а дано се запозная да видя и кои са собствениците, но наистина много добра идея !!!
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Голф, пасат, джета, венто и всички производни на тях от VAG групата в тези години на производство са с еднотипни пружини откъм лягане към чашката на тампона и амортисьора. Всичко идва от това че почти всички са с еднакви тампони на макферсона и от там и еднакви горни чашки на пружината. Това важи и за задния мост. Долната витка на пружината съвпада с леглото на амортисьора може би от 83' до 98'. Всичко е игра с теглото на колата.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Само,че без GTI.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Да си копирам едно старо мнение!
За отзад!
Слагат се метални планки като тези от руския сайт... между апортесьора и задния мост с желаната от вас височина!
Ляга на моста и се завива с болт от аморта, а отгоре лежи аморта на тази планка и с още 1 такъв болт се завива самия аморт за тази планка!
Прави се с височина желана от Вас, аджеба 10/15 см!
Това е за отзад!
За отпред се прави подобна схема планка между шенкела и аморта предния.... там вече ви трябват 4 болта такива с които се хваща шенкела за стеблото на аморта!
А можете да го хването само в горния край на шенкела и долния на аморта сиреч с 3 болта, но пак планка се слага отвън!
Ето снимка прилагам за да добиете представа!!!!
Правете ги здрави от здрав метал и не жалете заварки, не е шега все пак!
Дано да ви е просветнало, ако има въпроси ще се опитам да визуализирам с картинки
П.П. по този начин си оставате с вашите си пружини, и аморти, не е нужно да слагате пасатови, па те да са прекалено твърди и возията да почне да страда!
Успех на 'сички!
Важно: внимавайте с повдигането да не ви окъсеят полуоските!
За отзад!
Слагат се метални планки като тези от руския сайт... между апортесьора и задния мост с желаната от вас височина!
Ляга на моста и се завива с болт от аморта, а отгоре лежи аморта на тази планка и с още 1 такъв болт се завива самия аморт за тази планка!
Прави се с височина желана от Вас, аджеба 10/15 см!
Това е за отзад!
За отпред се прави подобна схема планка между шенкела и аморта предния.... там вече ви трябват 4 болта такива с които се хваща шенкела за стеблото на аморта!
А можете да го хването само в горния край на шенкела и долния на аморта сиреч с 3 болта, но пак планка се слага отвън!
Ето снимка прилагам за да добиете представа!!!!
Правете ги здрави от здрав метал и не жалете заварки, не е шега все пак!
Дано да ви е просветнало, ако има въпроси ще се опитам да визуализирам с картинки
П.П. по този начин си оставате с вашите си пружини, и аморти, не е нужно да слагате пасатови, па те да са прекалено твърди и возията да почне да страда!
Успех на 'сички!
Важно: внимавайте с повдигането да не ви окъсеят полуоските!
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Една наша разработка за кънтри
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Вдигането е лесната част.
Кажете обаче какво става с каретата и полуоските?
Кажете обаче какво става с каретата и полуоските?
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
При 4х4-то полуоските са различни, и може да се повдигне още повече.
При обикновените не знам как е.
При обикновените не знам как е.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
kr86 написа:Вдигането е лесната част.
Кажете обаче какво става с каретата и полуоските?
Повече от 10 см вече, идват къси каретата/полуоски, за обикновени коли, които не са 4х4!
Но пък повече от 10см от сток вдигната кола си мисля е безумно, при положение че може да се кара и с по-високи гуми, от тях идва още височина...
alpine написа:Една наша разработка за кънтри
Много добра идея, заварките предполагат голяма точност!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта