Jetta MK2 Coupe GTI 8V... --> 139 KR 16V
- kiko06
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 21:00
- Автомобил: golf 1 cabrio
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Адмирации за положеният труд Павка.Дано се видим на Крушуна.
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Благодаря ви колеги... радвам се че оценявате това което правя на Крушуна се надявам да се видя с всеки. Общо взето няма нови неща по колата освен, че смених корите на вратите с такива в цвета на салона.
Бяха много мръсни, но като ги изпрах и застанаха перфектно в колата.. вече интериора ми е напълно завършен.
Другото което направих е че смъкнах още малко колата надолу...
Това е засега колеги живот и здраве петък и събота ще се видим на поляните.
Бяха много мръсни, но като ги изпрах и застанаха перфектно в колата.. вече интериора ми е напълно завършен.
Другото което направих е че смъкнах още малко колата надолу...
Това е засега колеги живот и здраве петък и събота ще се видим на поляните.
- georgivw
- Мнения: 406
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 1:33
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: tdi
- Местоположение: БГ
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
голяма хубавица
- projektzwo
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 19 авг 2008 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
браво, харесва ми какво се случва с жетата, единственото което бих добавил е фланци, поне отзад...
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Браво колега за положения труд,нерви и усилия за което си е струвало! Евала и за уникалния салон и аз имам два такива салона и
мога от опит да кажа че възстановяването им не е никак лесна задача,но има ли желание има и начин,който търси намира
мога от опит да кажа че възстановяването им не е никак лесна задача,но има ли желание има и начин,който търси намира
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Здравейте колеги. Много много време не съм писал в темата, просто не мога да се наканя да седна и да напиша. Не съм писал в темата от Крушуна 2014г. Като цяло колата не се е променила много съществено, освен някоя друга дреболия.Карам я 2 пъти в седмицата предимно събота и неделя през другото време си седи завита в гаража.. имам друга за всеки ден. Пускам малко снимки колкото да не умира темата..
Малко снимки от узана 2014, защото на крушуна беше такава кал че ми се оби желанието за всичко...
та.. това са снимките от Узана 2014. След това се прибрах у дома и дадох колата на баща ми да покара малко да се порадва.. и какво да ти кажа от даване на газ счупи карето.. хаха Явно му беше дошло времето, защото бях с малките карета от 1.6. Както и да е прибрах колата и не съм я бутал цяла зима. Пролетта на 2015 започна лека полека да настъпва и след дълга почивка пак се заех с колата. Смених карето ляво вътрешно покарах малко и пак го счупих Казах си няма да стане и смених карета, полуоски и чашките на скоростите с големите 100мм. Добре че имах всичко от донора само ги измих нова грес нови маншони и ново масло на скоростите, защото като се пръсна карето скъса и гумената тапа на чашката и нали се сещате грес и масло какво мазало става... Както и да е оправих всичко и нямам проблеми за сега. След не много време наближи събора на Крушуна 2015 по колата не съм правил нищо голямо освен че сложих фланци 20мм и на 4рите джанти, които застанаха много добре.
Мина и Крушуна и дойде пак Узана. От доста време колата не ми харесва как спира и по точно заради малкия диаметър на спирачките, а именно 239 отпред е 229 отзад. Мислех първо да са 256 но се отказах и направо минах на 280мм от пасат Г60 Гирлинг 54. Взех всичко нужно за трансплантацията дискове, апарати, съпорти, шенкели... абе всичко нужно. Апаратите бяха почистени на пясъкоструй и боядисани с компресор и със сменени гумички. Нови накладки и маркучи, дисковете бяха идеални без кривини и ръбове.
Нямам снимки на колата просто не ми остана време вечерта пък на другия ден тръгнах за Узана. Също така смених и сервото с голямото и купих нова спирачна помпа 22,2мм. Спирането се премени значително, но все още не мога да кажа, защото накладките са нови.
Малко снимки и от Узана.
Колеги това е от мен.. :) до догодина..
Малко снимки от узана 2014, защото на крушуна беше такава кал че ми се оби желанието за всичко...
та.. това са снимките от Узана 2014. След това се прибрах у дома и дадох колата на баща ми да покара малко да се порадва.. и какво да ти кажа от даване на газ счупи карето.. хаха Явно му беше дошло времето, защото бях с малките карета от 1.6. Както и да е прибрах колата и не съм я бутал цяла зима. Пролетта на 2015 започна лека полека да настъпва и след дълга почивка пак се заех с колата. Смених карето ляво вътрешно покарах малко и пак го счупих Казах си няма да стане и смених карета, полуоски и чашките на скоростите с големите 100мм. Добре че имах всичко от донора само ги измих нова грес нови маншони и ново масло на скоростите, защото като се пръсна карето скъса и гумената тапа на чашката и нали се сещате грес и масло какво мазало става... Както и да е оправих всичко и нямам проблеми за сега. След не много време наближи събора на Крушуна 2015 по колата не съм правил нищо голямо освен че сложих фланци 20мм и на 4рите джанти, които застанаха много добре.
Мина и Крушуна и дойде пак Узана. От доста време колата не ми харесва как спира и по точно заради малкия диаметър на спирачките, а именно 239 отпред е 229 отзад. Мислех първо да са 256 но се отказах и направо минах на 280мм от пасат Г60 Гирлинг 54. Взех всичко нужно за трансплантацията дискове, апарати, съпорти, шенкели... абе всичко нужно. Апаратите бяха почистени на пясъкоструй и боядисани с компресор и със сменени гумички. Нови накладки и маркучи, дисковете бяха идеални без кривини и ръбове.
Нямам снимки на колата просто не ми остана време вечерта пък на другия ден тръгнах за Узана. Също така смених и сервото с голямото и купих нова спирачна помпа 22,2мм. Спирането се премени значително, но все още не мога да кажа, защото накладките са нови.
Малко снимки и от Узана.
Колеги това е от мен.. :) до догодина..
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Един уникален автомобил....
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Мечкааа...
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Още малко снимки като за край на сезона.. догодина ще се видим пак :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Перфектна е
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Купуам я
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Bai Sando написа:Перфектна е
мерси колега :)
golfmk1 написа:Купуам я
пиши на лично за да се разберем...
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
Уникална!
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Jetta MK2 Coupe GTI 8V...
ivan_venelinov написа:Уникална!
Мерси :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта