VW T3 Syncro Westfalia
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Говорех за плафон над предна дясна врата....а, за гредите....дали са толкова здрави..... Дано да няма проблеми...
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Каква надстройка ще му слагаш?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Westfalia
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
чакаме крайният резултат
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Използвах хубавото време и бързам да споделя какво свърших днес.
Като за начало реших да демонтирам задните странични алуминиеви панели, които си мислех че са хванати само с нитове. Да ама не, германеца не прощава и кората се оказа залепена за ламарина с дебелина 2 мм. която на свой ред е заварена за купето. Все едно разглобявах инкасо бус
Тук се вижда още един масивен детайл с неясно за мен предназначение.
Изпилих заварките, свалих ламарината и се зарадвах на перфектни панели, без никаква ръжда.
Следващото което премахнах е преградата зад предните седалки.
След като приключих с рязането, реших да сглобя рамката под надстройката.
Поръчах химията с която ще залепя надстройката, реших да заложа на най-доброто: Sikaflex
Като за начало реших да демонтирам задните странични алуминиеви панели, които си мислех че са хванати само с нитове. Да ама не, германеца не прощава и кората се оказа залепена за ламарина с дебелина 2 мм. която на свой ред е заварена за купето. Все едно разглобявах инкасо бус
Тук се вижда още един масивен детайл с неясно за мен предназначение.
Изпилих заварките, свалих ламарината и се зарадвах на перфектни панели, без никаква ръжда.
Следващото което премахнах е преградата зад предните седалки.
След като приключих с рязането, реших да сглобя рамката под надстройката.
Поръчах химията с която ще залепя надстройката, реших да заложа на най-доброто: Sikaflex
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Поредното браво от мен, за ентусиазма ти А я ми кажи, за преградата само с флекса ли е заигравка за да се махне или има и болтове за махане? Защото моята преграда е с(т)илно тапицирана и не мога да видя
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
mesiata666 написа:Поредното браво от мен, за ентусиазма ти А я ми кажи, за преградата само с флекса ли е заигравка за да се махне или има и болтове за махане? Защото моята преграда е с(т)илно тапицирана и не мога да видя
Андро, първо махаш горната гумирана част (винтове под едни малки тапички), след това кожените панели докато остане само ламарина. Демонтираш коланите да не пречат и с флекса режеш ламарината. В долния край има заваръчни шевпве, който подрязваш и със специално свредло разточкуваш точковите. След това остър секач и ламарината пада
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Благодаря за информацията :)
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Два дни нискотехнологичен труд, дрелка, четири стопени четки от търкане, перфектно почистена външна водобранна лайсна.
След изчистването, две ръце Цинга с 24 часа почивка да изсъхне както трябва. В началото се чудих, с какъв пистолет да пръсна химията на това тясно място, но нищо подходящо не измислих и го направих нискотехнологично с четка
След като изсъхна цингата, днес я затворих с две ръце епоксиден грунд, утре отварям средната ламарина навън и се заемам с вътрешния канал, където ляга основата на надстройката.
След тази обработка се надявам поне десетина години да няма проблеми.
Докато търках лайсните се наложи да направя няколко заварки, но уви...след 5 години експоатация телоподаващото ми направи номер. Отворих, няколко замервания и се оказа че мощния контактор е със стопени пластини, за късмет са сложили трифазен и прехвърлих кабелите на следващите две крачета. Включвам, доволен че съм отстранил проблема и пак няма никой. Не достига ток на управляващата бобина на контактора. Пак мерене, проследяване на кабели и накрая се оказа че и управляващото реле е сгънало. Замостих го и машината заработи. Демонтирах го и утре ще купя три по-качествени (не ми се чака и другите да направят проблем), с което се надявам да приключа с ремонтите. Телоподаващото е Струна Лидер 200, ако и при вас се случи подобна авария, да си знаете как да отстраните проблема
Китайското реле:
След изчистването, две ръце Цинга с 24 часа почивка да изсъхне както трябва. В началото се чудих, с какъв пистолет да пръсна химията на това тясно място, но нищо подходящо не измислих и го направих нискотехнологично с четка
След като изсъхна цингата, днес я затворих с две ръце епоксиден грунд, утре отварям средната ламарина навън и се заемам с вътрешния канал, където ляга основата на надстройката.
След тази обработка се надявам поне десетина години да няма проблеми.
Докато търках лайсните се наложи да направя няколко заварки, но уви...след 5 години експоатация телоподаващото ми направи номер. Отворих, няколко замервания и се оказа че мощния контактор е със стопени пластини, за късмет са сложили трифазен и прехвърлих кабелите на следващите две крачета. Включвам, доволен че съм отстранил проблема и пак няма никой. Не достига ток на управляващата бобина на контактора. Пак мерене, проследяване на кабели и накрая се оказа че и управляващото реле е сгънало. Замостих го и машината заработи. Демонтирах го и утре ще купя три по-качествени (не ми се чака и другите да направят проблем), с което се надявам да приключа с ремонтите. Телоподаващото е Струна Лидер 200, ако и при вас се случи подобна авария, да си знаете как да отстраните проблема
Китайското реле:
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Ако не пишеш скоро, как продължава проекта, има голяма опасност, да ме хване абстиненцията
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Знам че сте нетърпеливи, но има технологично време за съхнене на цингата и епокси грунда
Вчера пристигна химията за подготовка и слепване на надстройката към купето. Когато стигна до тази операция, подробно ще опиша последователстта на използваните продукти. Цената на това кашонче е 300 лв. , качеството струва пари а Сика са едни от най-добрите на пазара. Част от продуктите са малко "екзотични", понеже рядко се продават (заради цената) и се наложи да изчакам за доставка. Благодарности на http://www.bns-commerce.com, които си свършиха перфектно работата и направиха добра цена за проекта и не на последно място любезното им отношение и много добра комуникация
След като приключих с външната част на лайсната, обърнах средния ръб с който ще се защипе надстройката и се заех с почистване, подцинковане и грундиране. За да си улесня работата направих следния инструмент.
А това е другото приспособление с което почистих стария полиуретан от външния ръб. Ламарина малко над милиметър, двустранно заточване и здраво стъргане.
Наложи се да повторя част от точковите заварки.
Надстройката вече е на операционната, следва почистване със скочбрайт, обезмасляване и боядисване с полиуретанова боя.
Вчера пристигна химията за подготовка и слепване на надстройката към купето. Когато стигна до тази операция, подробно ще опиша последователстта на използваните продукти. Цената на това кашонче е 300 лв. , качеството струва пари а Сика са едни от най-добрите на пазара. Част от продуктите са малко "екзотични", понеже рядко се продават (заради цената) и се наложи да изчакам за доставка. Благодарности на http://www.bns-commerce.com, които си свършиха перфектно работата и направиха добра цена за проекта и не на последно място любезното им отношение и много добра комуникация
След като приключих с външната част на лайсната, обърнах средния ръб с който ще се защипе надстройката и се заех с почистване, подцинковане и грундиране. За да си улесня работата направих следния инструмент.
А това е другото приспособление с което почистих стария полиуретан от външния ръб. Ламарина малко над милиметър, двустранно заточване и здраво стъргане.
Наложи се да повторя част от точковите заварки.
Надстройката вече е на операционната, следва почистване със скочбрайт, обезмасляване и боядисване с полиуретанова боя.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Tочно това кашонче с химия съм чакал явно сега вече мога да продължа спокойно с моя проект
- Toni_Kazi4ane
- Мнения: 243
- Регистриран на: Сря 14 окт 2009 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Казичане
Re: VW T3 Syncro Westfalia
PACH написа:Westfalia
Време беше тази Westfalia да отиде пак на високо да гледа, а не така скрита в тревата. Успех с проектите!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Напоследък нямах много време за проекта, но започвам да наваксвам. Изгубих два дни в чистене на стария полиуретан от долния ръб на надстройката и един ден шкурене на самата надстройка. Имаше няколко дупки, които попълнихме със стъкломат и смола.
Демонтирах старата капандура, която се оказа тотално изгоряла от слънцето и пластмасата се разпада.
Ще търся вариант да я сменя с друга.
Днес времето беше спокойно и подходящо за боядисване, забърках пластификатора и пръснах две ръце. За лош късмет започна да роси на края на втората ръка и никаква не я свърших. Когато се оправи времето ще изтъркам всичко с водна шкурка и пак отначало
Когато не мога да работя навън, продължих в гаража. Преди полагането на новия полиуретан, купето се маже със специален грунд (Sika Primer 209 G), който прониква в боята и метала. Върху него полиуретана залепва уникално.
Освен проблемите с люка, след демонтажа на термо прозореца разбрах защо се получава изпотяване в него. Двата детайла са били залепени с нещо като двойно залепяща лента, която с годините е изгоряла и лепилото е "изветряло" Някой ще даде ли идея с какво да залепя двете части една към друга ? Мисля да пробвам със Сика 256, която се ползва за залепяне на автомобилни стъкла ако някой няма по-добра идея
Утре продължавам...
Демонтирах старата капандура, която се оказа тотално изгоряла от слънцето и пластмасата се разпада.
Ще търся вариант да я сменя с друга.
Днес времето беше спокойно и подходящо за боядисване, забърках пластификатора и пръснах две ръце. За лош късмет започна да роси на края на втората ръка и никаква не я свърших. Когато се оправи времето ще изтъркам всичко с водна шкурка и пак отначало
Когато не мога да работя навън, продължих в гаража. Преди полагането на новия полиуретан, купето се маже със специален грунд (Sika Primer 209 G), който прониква в боята и метала. Върху него полиуретана залепва уникално.
Освен проблемите с люка, след демонтажа на термо прозореца разбрах защо се получава изпотяване в него. Двата детайла са били залепени с нещо като двойно залепяща лента, която с годините е изгоряла и лепилото е "изветряло" Някой ще даде ли идея с какво да залепя двете части една към друга ? Мисля да пробвам със Сика 256, която се ползва за залепяне на автомобилни стъкла ако някой няма по-добра идея
Утре продължавам...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта