Да се похваля с новата придобивка. Едно рядко голфче МК4 1,9TDI 90hp с доста интересно оборудване
Машинката е снабдена с MFA, Climatronic, подгряване на седалките, ел. пакет с новото управление на огледалата. сензор за дъжд, пръскалки на фаровете, подгрев на антифриза и други глезотии. За съжаление както при всяка италинака има доста неща поломени и ще трябва лека полека да се стяга
Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Последна промяна от radi_nrj на Нед 27 мар 2016 0:47, променено общо 2 пъти.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Честито и много безаварийни! Дай да я видим отвътре. Въобще не съжалявай, че е италианка, за сметка на това ламарините ще са ок.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Честито и пожелавам техниката да се окаже в добро състояние. ALH или AGR e?
PS: Декоративните лайстни е редно да станат в цвета на купето.
PS: Декоративните лайстни е редно да станат в цвета на купето.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Много приятен цвят.Усещам,че няма да го оставиш в този вид.Поне лайсните и едни джантички иска
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Има време за заигравки, първо да оправим зулумите. До тук един тампон на мотора, предни дискове и накладки, прашниците на задните амортисьори. Колата като по чудо е дошла с чисто нови амортисьори Boge Turbo, отпред е с нови тампони, но отзад прашниците буквално са се разпаднали. Отпред е с нови накладки TRW на дискове с 3mm ръб. Просто скандално... Поне маслото беше на максимума, а антифриза червен и бистър, което е рядкост за италианка.
Мотора е ALH и върви на самолет, Ей го отвътре
Мотора е ALH и върви на самолет, Ей го отвътре
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Екстра е, виж му катализатора дали е там. Ако е там го махай докато не се е запушил, че аз брах ядове с него. ЕГР-а също.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Почнахме го:
Последна промяна от radi_nrj на Нед 27 мар 2016 0:50, променено общо 1 път.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Супер, модел с много редки екстри, ни мислишли че 5 30 масло няма да му е прекалено тънко, за тоя мотор на 300 к км ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Няма никакво значение на какъв пробег е, екстра ще му е маслото. А и този мотул е супер оферта, слагам го на щяло и нещяло.
- Koko95
- Мнения: 290
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: ATD
- Местоположение: Видин/Fuengirola
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
5w** е прекалено тънко масло за тди на 300.000+++ километра кой квото иска да говори! Аз си карам ПД-то с 10w40 щот е почти на 400.000км . Всички реват че ще преебе помпата и незнам какво .. до сега 70.000км съм му врътнал и много газ му сипвам и няма грижи!
- w_smith
- Мнения: 2201
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Добре, разбрахме ти мнението, само не разбираме защо го налагаш на другите, ама типично българска черта. И не се развалят помпа-дюзите, а разпределителния вал. Ама по мнението ти не личи да знаеш какво имаш в двигателя.
@Ради, колата изглежда супер, само салона не ме радва много. Но пък е 100% сигурно че ще я вдигнеш на крака каквото и да и е счупено.
@Ради, колата изглежда супер, само салона не ме радва много. Но пък е 100% сигурно че ще я вдигнеш на крака каквото и да и е счупено.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Карах AEL на 700'000 с 5W40! Оправих му течовете от гарнитурите и турбото, и оттогава се е налагало да доливам масло .
Па вие си ги карайте и с M10D ако искате
5W30 X-clean+ с една единица по-висок вискозитетен индекс от Synergie+ 10W40
Па вие си ги карайте и с M10D ако искате
5W30 X-clean+ с една единица по-висок вискозитетен индекс от Synergie+ 10W40
Последна промяна от radi_nrj на Чет 17 мар 2016 16:03, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Няма никакъв проблем да се кара с купеното масло ,просто ми се струва че използването на такова вместо Motul 5W-40 X-cess 8100 са едни излишни 17лв /по цени на форумния магазин/ ! Виж вече ако голфа е с DPF е друга работа,но някак не ми се вярва
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Тия 17лв къде ли не са отишли. Колата до тук е 1100лв над закупната цена а още не е сменен ангренажа и не е регистрирана. Сега чакам ей тия шукрийки, че нейните плафони на номера се бяха разпаднали. Оказа се голям проблем при 4-ките, от топлината на крушките се топи пластмасата на гърба на плафона или се изпича до такава степен, че почва да се рони.
А ето я и първата неприятна изненада, Гоуфи е само на предни колони и ще трябва да разглобя половината кола да пусна 2 кабела до задните врати
А ето я и първата неприятна изненада, Гоуфи е само на предни колони и ще трябва да разглобя половината кола да пусна 2 кабела до задните врати
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Едно бързо освежаване на спирачките и окачването
Оригинален китайски Lemforder
Любима комбинация от Brembo и TRW
Вече сме и брандирани
Оригинален китайски Lemforder
Любима комбинация от Brembo и TRW
Вече сме и брандирани
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 11 госта