https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... te-6073678
инвестиция от 6 млрд и след 2-3 години от конвейра слиза изцяло ново е-поколение в почти всички сегменти, малък, среден и СУВ.
За
Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Сдружението на немските VW и Audi дилъри е поискало изплащане на щети от порядъка на десетки милиони от VW.
Причините са многото недоволни клиенти след инсталиране на новия софтуер и многото непредвидени изразходвани часове за обяснения и тестове.
Също така, заради лошата слава на автомобилите с нов софтуер, цените на употребяваните автомобили преминали през акцията се е сринала с до 3 000€.
Причините са многото недоволни клиенти след инсталиране на новия софтуер и многото непредвидени изразходвани часове за обяснения и тестове.
Също така, заради лошата слава на автомобилите с нов софтуер, цените на употребяваните автомобили преминали през акцията се е сринала с до 3 000€.
-
- VW експерт
- Мнения: 12861
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Ококорих се от новината :) после се замислих, че те и ВСВ са карали танковете със синтетични масла и отчасти и синт.горива. Що сега да не го направят пак. Но има едно "но" . За производството на това гориво ще се ползва ел.енергия. За непознати тока в немско масово се добива в ТЕЦ-ове . А сега, познайте и с какво гориво.... И в крайна сметка става много лицемерна картинката...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Всъщност в Германия от въглища е 40% от електроенергията, а 30% е от възобновяеми източници и делът им постоянно се увеличава.
Естествено новата разработка на Ауди вероятно ще е много скъпа, но ако се окаже успешен експеримент и влезе в масова продукция, това бързо ще намали значително цената.
Естествено новата разработка на Ауди вероятно ще е много скъпа, но ако се окаже успешен експеримент и влезе в масова продукция, това бързо ще намали значително цената.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Не искам да спамя с това за производството на тока в Германия . Темата е много обширна и дълга. Само пояснявам : няма спад като произведена енергия от ТЕЦ , процентно-да, но реално не, дори напротив. Работят на въглища, сериозен замърсител на ОС , същата ситуация е със земния газ, пак много замърсява природата, интересен казус е тока от биомаса. Уж еко, да , ама не , дори по-зле от вългищата. Който иска да се образова, да чете и информира. Атомната енергия е в спад, поради натиск да бъдат закрити. Интересно ми е коя енергия ще покрие липсата от АЕЦ :) . От вятър и слънце производството на ток се качва , но с такива "клизми" , че буквално никакъв ефект. Особено за зимния период пък въобще. В Германия не се разчита на този вид/тип енергия .
Въпреки гръмките обещания и т.н.
Как погасяват липсите? Ами с внос на ток :) Продавачите им масово продават ток произведен от АЕЦ в съответната страна-продавач :)
И друго , не знам дали знаете, но масовото отопление на домакинствата с парно, е с котли на нафта . Т.е. един голям минус пак за природата.
Спирам със спама
Въпреки гръмките обещания и т.н.
Как погасяват липсите? Ами с внос на ток :) Продавачите им масово продават ток произведен от АЕЦ в съответната страна-продавач :)
И друго , не знам дали знаете, но масовото отопление на домакинствата с парно, е с котли на нафта . Т.е. един голям минус пак за природата.
Спирам със спама
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
400 тона на година е направо смешно количество за огромните консумации в транспорта.То само за България неможе да стигне,а за цената няма и смисъл може би да се коментира!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Темата наистина е обширна, но не е вярно, че Германия увеличава производството на ток от въглища, дори напротив - намалява го, както и атомната електроенергия.
Ето графика, която показва с какви мощности за производство на ток разполагат там:
Както се вижда от графиката, мощностите, които работят на въглища не се увеличават. Това означава, че не се строят нови централи.
Това, което се случва, е че централите и електропреносната мрежа се модернизират и голяма част от мощностите се изключват, когато няма нужда да работят. Т.е. когато има достатъчно вятър и слънце в страната, централите на въглища работят със силно намален капацитет и по този начин намаляват вредните емисии.
Пример за това е рекордът, поставен през април тази година, когато през последната неделя на месеца 85% от електричеството, произведено в Германия е било от възобновяеми източници - имало е слънчеви дни и силен вятър, съответно само 15% са дошли от въглища и уран. (още инфо)
През 2016 г. няколко централи на въглища в Германия са спрени и са оставени в режим на изчакване, за да се включат при евентуална енергийна криза, а останалите постоянно сменят натоварването си, според количеството енергия, произведено от възобновяеми източници.
Това показва и следващата графика на реално произведеното електричество като абсолютна стойност:
Както се вижда, произведеното електричество от двата вида въглища въглища за 2014 г. е 274.4 TWh (155.8+118.6), а за 2016 г. е 261.5 TWh (150+111.5), което е почти 5% спад само за 2 години.
Още повече след Фукушима 2011 г. в Германия спират 8 от 17-те си атомни реактора, а останалите 9 ще бъдат спрени през следващите 5 години.
Правят се огромни инвестиции във възобновяема енергия и това е държавна политика, така че не виждам нищо лицемерно в цялата картинка, когато цифрите говорят, че има постигнати истински резултати.
В ЕС през 1992 г. са произведени 0.8 GW електричество от ветрогенератори. Тази година, 25 години по-късно се очаква това количество да е 173 GW, а през 2020 г ще е вече 230 GW. Тези промени не стават от днес за утре, така че ще видим как ще се развие технологията.
Ето графика, която показва с какви мощности за производство на ток разполагат там:
Както се вижда от графиката, мощностите, които работят на въглища не се увеличават. Това означава, че не се строят нови централи.
Това, което се случва, е че централите и електропреносната мрежа се модернизират и голяма част от мощностите се изключват, когато няма нужда да работят. Т.е. когато има достатъчно вятър и слънце в страната, централите на въглища работят със силно намален капацитет и по този начин намаляват вредните емисии.
Пример за това е рекордът, поставен през април тази година, когато през последната неделя на месеца 85% от електричеството, произведено в Германия е било от възобновяеми източници - имало е слънчеви дни и силен вятър, съответно само 15% са дошли от въглища и уран. (още инфо)
През 2016 г. няколко централи на въглища в Германия са спрени и са оставени в режим на изчакване, за да се включат при евентуална енергийна криза, а останалите постоянно сменят натоварването си, според количеството енергия, произведено от възобновяеми източници.
Това показва и следващата графика на реално произведеното електричество като абсолютна стойност:
Както се вижда, произведеното електричество от двата вида въглища въглища за 2014 г. е 274.4 TWh (155.8+118.6), а за 2016 г. е 261.5 TWh (150+111.5), което е почти 5% спад само за 2 години.
Още повече след Фукушима 2011 г. в Германия спират 8 от 17-те си атомни реактора, а останалите 9 ще бъдат спрени през следващите 5 години.
Правят се огромни инвестиции във възобновяема енергия и това е държавна политика, така че не виждам нищо лицемерно в цялата картинка, когато цифрите говорят, че има постигнати истински резултати.
Това е така наречения пилотен проект и се прави с експериментална цел. Все пак нормално да се осъществи в малки количества като за начало.viksanlg написа:400 тона на година е направо смешно количество за огромните консумации в транспорта.То само за България неможе да стигне,а за цената няма и смисъл може би да се коментира!
В ЕС през 1992 г. са произведени 0.8 GW електричество от ветрогенератори. Тази година, 25 години по-късно се очаква това количество да е 173 GW, а през 2020 г ще е вече 230 GW. Тези промени не стават от днес за утре, така че ще видим как ще се развие технологията.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
аз съм голям поддръжник на подобни иновации, но трябва да се правят внимателно, защото като нищо може да породят някой световен конфликт. Бизнеса с енергия е огромен. Това най-вече ме притеснява.
Нуждата от въглища и газ като енергийни източници намаляват в световен мащаб, ще намаляват и в бъдеще, така че няма проблем за екологията.
Конкретно за този дизел мисля, че технологията е закъсняла. Той ще има ограничена употреба поради цялостната трансформация на сектора в посока електрификация.
Германия изнася енергия, а не вкарва
Нуждата от въглища и газ като енергийни източници намаляват в световен мащаб, ще намаляват и в бъдеще, така че няма проблем за екологията.
Конкретно за този дизел мисля, че технологията е закъсняла. Той ще има ограничена употреба поради цялостната трансформация на сектора в посока електрификация.
Германия изнася енергия, а не вкарва
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Въпреки бушуващия Diselgate, VW продължава да продава коли с нелегален софтуер. Това са установили от немското министертво на превозните средства.
Сега са засегнати 57 600 Touareg-а с 3.0L V6 Euro 6 двигател, произведени от 2014 до 2017.
Същото се отнася и за 22 000 Porsche Cayenne със същия двигател.
За двата модела VW трябва незабавно да започне със сервизна акция за подмяна на софтуера.
Сега са засегнати 57 600 Touareg-а с 3.0L V6 Euro 6 двигател, произведени от 2014 до 2017.
Същото се отнася и за 22 000 Porsche Cayenne със същия двигател.
За двата модела VW трябва незабавно да започне със сервизна акция за подмяна на софтуера.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
С решение от вчера на немския съд, автомобилите на дизел може да им се забранява да влизат в градовете - важи за всички Евро4 дизели
От 1.09.2019 може да се банва и Евро 5
От 1.09.2019 може да се банва и Евро 5
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Ето едно много готино documentary за целия скандал от Dirty Money.
http://putlockers.plus/watch/kvX6Y9Ge-d ... -2018.html
Качвам линк който може да има реклами, извинявам се ако не е позволено. Който има netflix, може да го гледа от там. :)
http://putlockers.plus/watch/kvX6Y9Ge-d ... -2018.html
Качвам линк който може да има реклами, извинявам се ако не е позволено. Който има netflix, може да го гледа от там. :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Пълни глупости честно казано. "What I didn't know is that I was driving a KILLING MACHINE".
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Абе ако трябва да сме честни това което правят автомобилните производители(не само VW) е отвратително. Има хора които са доста чувствителни на тема природата и замърсяването, които наистина мислят по този начин.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта