1986 Vw Golf GTI 16V KR
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Най-после сложих спортния филтър, който имам от 1 година, че може и повече. Нафъсках го леко с мазния спрей и го поставих, което автоматично кача 10+ коня, ако не и повече ...което пък само по себе си заслужава пост в темата.
Малко снимки пак, да не е така гол, рейсинг поста.
Малко снимки пак, да не е така гол, рейсинг поста.
Последна промяна от kazakstaneca на Съб 22 авг 2020 12:38, променено общо 1 път.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Моят Фолксваген, след известно време, ще се сдобие с окачване KW. Предните са с настройка и на твърдост. Пружините бяха ръждиви, гайките запекли, естествено се строшиха...
Пружините минаха пясък, грундирах ги, после ги минах с някаква еластична абразивна боя ли какво беше за подкалници и прагове, след което отново ще бъдат жълти. Тези дни ще ходим на струг за гайки, че само гайки няма как да намеря. Ще си взема нови тампони и прахоуловители като му дойде времето за монтаж, което може би ще е след зимата.
Пружините минаха пясък, грундирах ги, после ги минах с някаква еластична абразивна боя ли какво беше за подкалници и прагове, след което отново ще бъдат жълти. Тези дни ще ходим на струг за гайки, че само гайки няма как да намеря. Ще си взема нови тампони и прахоуловители като му дойде времето за монтаж, което може би ще е след зимата.
Последна промяна от kazakstaneca на Съб 22 авг 2020 12:40, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1986 Vw Golf II KR
Уникална 2-ка,браво
Боята с която си пръскал пружините на спрей ли е?Ако да на коя марка е,че скоро ще ми трябва и на мен
Боята с която си пръскал пружините на спрей ли е?Ако да на коя марка е,че скоро ще ми трябва и на мен
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Благодаря!
Черен дълъг спрей на мотип, не се сещам какво точно пишеше отпред. Отзад пишеше, че е еластичен и има антикорозионни качества, ако намеря снимка ще ти пратя. Направи ми впечатление, че е някакъв лепкав и съхне доста бързо.
Черен дълъг спрей на мотип, не се сещам какво точно пишеше отпред. Отзад пишеше, че е еластичен и има антикорозионни качества, ако намеря снимка ще ти пратя. Направи ми впечатление, че е някакъв лепкав и съхне доста бързо.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Новите гайки са готови, стоманени... такъв материал имаше. Сложих си заводското окачване за през зимата, остава ми да ударя още една-две ръце жълт цвят на пружините на KW и е готово за летния сезон .
Между временно пускам окачването, което карах до сега (две години) за продаване - JOM coilover, aко някой съфорумец има интерес да пише.
Не знам къде стоят вашите пожарогасители, но аз си поиграх с моята стойка за аптечката и две планки.
Новите гайки...
Някви снимки... ей тъй да има...
Между временно пускам окачването, което карах до сега (две години) за продаване - JOM coilover, aко някой съфорумец има интерес да пише.
Не знам къде стоят вашите пожарогасители, но аз си поиграх с моята стойка за аптечката и две планки.
Новите гайки...
Някви снимки... ей тъй да има...
Последна промяна от kazakstaneca на Вто 23 окт 2018 10:31, променено общо 1 път.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Бях ви споделил преди време, че взех 2 донорски седалки. Та тези дни им дойде времето и се захванах да оправя моята шофьорска, през това време ще ползвам друга от старата ми кола. Смятам да ползвам изцяло друга долница, на която бордовете са по здрави, въпреки това ще се опитам допълнително да ги заздравя. Имам няколко идеи, но ако някой от вас е много на ти с тая процедура, може да ми даде акъл.
Направихме една срещичка с един авер и неговия невероятен PL. Светна ме от къде да си взема малкия маркуч от радиатора към казаня за антифриз, с обшивка и отвън. До сега бях с един противен, гумен маркуч... Друг човек от форума ми подари здрава капачка за казанчето за чистачки, за която пък не знам от кога се оглеждам.
Направихме една срещичка с един авер и неговия невероятен PL. Светна ме от къде да си взема малкия маркуч от радиатора към казаня за антифриз, с обшивка и отвън. До сега бях с един противен, гумен маркуч... Друг човек от форума ми подари здрава капачка за казанчето за чистачки, за която пък не знам от кога се оглеждам.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Голфа е жесток! Много се радвам че все още има такива теми из форума!
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Седалката ще почака да ме връхлети творческото ми вдъхновение, което трябва да връхлети началото на другия месец
Позатопли се, дадох окачването за ремонт. Ремонт, който представляваше отваряне на амортисьорите, подмяна на всичко счупено и износено, подмяна на маслото с високотемпературно, настройка на амортисьора (по мое желание, на по-мек вариант), нови маншони и тампони. Отделно си взех нови лемфьордер за макферсона, пружините вече бяха готови и чакаха.
Бях отделил средства за ъпгрейд на спирачките и той вече е факт.
Нови лагери FAG, главини Febi, предпазни ламарини, помпа от G60 (Meyle), нови спирачни маркучи. Дискове Zimmermann Sport 280mm, накладки АТЕ както и нова спирачна течност за цялата система. Апаратите са от mk3 ABF, почистени на пясък и поцинковани, сглобени с нови ремонтни комплекти и нови щуцери. Шенкели от пасат B3 също почистени на пясък и боядисани. Смених и шарнира заради този ъпгрейд както знаете преди 87'-ма шарнирите са със 17мм дебелина.
Окачването е точно това което искам, на височината и твърдостта, която го карам е неразличимо от заводско. Спирачките все още не ги ритам с всичка сила, но смятам, че няма нужда да казвам за разликата със заводските 239мм. Междувременно и нов стъпков мотор, защото изкупих на хората "напълно здравите" и "работещи" боклуци.
Поздрави.
Позатопли се, дадох окачването за ремонт. Ремонт, който представляваше отваряне на амортисьорите, подмяна на всичко счупено и износено, подмяна на маслото с високотемпературно, настройка на амортисьора (по мое желание, на по-мек вариант), нови маншони и тампони. Отделно си взех нови лемфьордер за макферсона, пружините вече бяха готови и чакаха.
Бях отделил средства за ъпгрейд на спирачките и той вече е факт.
Нови лагери FAG, главини Febi, предпазни ламарини, помпа от G60 (Meyle), нови спирачни маркучи. Дискове Zimmermann Sport 280mm, накладки АТЕ както и нова спирачна течност за цялата система. Апаратите са от mk3 ABF, почистени на пясък и поцинковани, сглобени с нови ремонтни комплекти и нови щуцери. Шенкели от пасат B3 също почистени на пясък и боядисани. Смених и шарнира заради този ъпгрейд както знаете преди 87'-ма шарнирите са със 17мм дебелина.
Окачването е точно това което искам, на височината и твърдостта, която го карам е неразличимо от заводско. Спирачките все още не ги ритам с всичка сила, но смятам, че няма нужда да казвам за разликата със заводските 239мм. Междувременно и нов стъпков мотор, защото изкупих на хората "напълно здравите" и "работещи" боклуци.
Поздрави.
- ishodov
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:27
- Автомобил: Passat Corrado
- Двигател: BMR 2007 VR6 1994
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: 1986 Vw Golf II KR
колега какви симптоми имаше колата от неработещия стъпков мотор
защото моя ПЛ има вибрации на празен ход
защото моя ПЛ има вибрации на празен ход
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1986 Vw Golf II KR
Страхотен автомобил! Адмирации!
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 1986 Vw Golf II KR
Браво колега!
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf II KR
Благодаря ви съфорумници!
K-Jetronic - а имаше нужда от малко корекции с новия стъпков мотор, но вече всичко работи по конец, благодарение на познатия на повечето от вас инж. Мерсинков.
И както е модерно да се казва "новият ми проект" ще е да заменя vdo уредите с motometer като ги нагнездя във Votex, заедно с къп холдер от лупо.
K-Jetronic - а имаше нужда от малко корекции с новия стъпков мотор, но вече всичко работи по конец, благодарение на познатия на повечето от вас инж. Мерсинков.
И както е модерно да се казва "новият ми проект" ще е да заменя vdo уредите с motometer като ги нагнездя във Votex, заедно с къп холдер от лупо.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- justyler
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 май 2019 14:29
- Автомобил: Golf 2
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: 1986 Vw Golf II KR
Евала за количката, наистина.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта