Практикер - имайте едно на ум!
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Практикер - имайте едно на ум!
Пускам темата , за да предпазя евентуално някой ако реши да си купува нещо по "голямо" от Практикер.
Първо имат ужасно политика за връщане или замяна на стока , или по скоро нямат никаква такава политика!
Наскоро си закупих влагоабсорбатор от Пактикер , който след около 2 часа работа започнаха проблемите.При спиране , после не иска да тръгне.Понеже влагоабсорбатора е с компресор и при запускане се включва първо вентилатора и след 1-2мин компресора.Е да ама в случая се пуска само вентилатора и не тръгва компресора , съответно влагоабсорбатора започва да пищи , да свети и изключва.След около 10-15пъти изкючване и включване от контакта има шанс да тръгне да работи. Върнах се в магазина и в отдел рекламации им обясних проблема , кога съм го купил и колко време е работил.Бях го закупил 4 дена преди да го занеса обратно в магазина , като общо е работил 2 часа. И понеже в гаранцията пише първо да се свържа по телефона с техниците загубих 2 дена понеже никой не отговаря на телефона и на третия ден ми вдигнаха и ми казаха ами занесете си го в магазина , за какво звъните на нас?! След като го занесох обратно в магазина и поисках да ми го сменят с нов , защото съм с малко дете и ми трябва ( не държа да ми връщат парите ) или ако не могат тогава да ги върнат. Отговорът беше : " Ама това няма как да стане" , първо ще отиде в сервиз и оттам ще решът какво да се прави срокът е 30 дни?! И какво се получава , в момента аз съм заплатил стока която седи повече при тях отколкото при мен! Разбирам да е работил 2-3 седмици , месец , а то 2 часа и ми откават замяна?! Изключително некомпетентни служители на които се нала да им обеснявам как работи влагоабсорбатора , никакво отношение към клиента и абсолютно никаква адекватна политика за връщане и замяна! Нека всеки който някога реши да купува нещо от практикер да има едно на ум и да се замисли ако има друга алтернатива , да се възползва от нея!
Първо имат ужасно политика за връщане или замяна на стока , или по скоро нямат никаква такава политика!
Наскоро си закупих влагоабсорбатор от Пактикер , който след около 2 часа работа започнаха проблемите.При спиране , после не иска да тръгне.Понеже влагоабсорбатора е с компресор и при запускане се включва първо вентилатора и след 1-2мин компресора.Е да ама в случая се пуска само вентилатора и не тръгва компресора , съответно влагоабсорбатора започва да пищи , да свети и изключва.След около 10-15пъти изкючване и включване от контакта има шанс да тръгне да работи. Върнах се в магазина и в отдел рекламации им обясних проблема , кога съм го купил и колко време е работил.Бях го закупил 4 дена преди да го занеса обратно в магазина , като общо е работил 2 часа. И понеже в гаранцията пише първо да се свържа по телефона с техниците загубих 2 дена понеже никой не отговаря на телефона и на третия ден ми вдигнаха и ми казаха ами занесете си го в магазина , за какво звъните на нас?! След като го занесох обратно в магазина и поисках да ми го сменят с нов , защото съм с малко дете и ми трябва ( не държа да ми връщат парите ) или ако не могат тогава да ги върнат. Отговорът беше : " Ама това няма как да стане" , първо ще отиде в сервиз и оттам ще решът какво да се прави срокът е 30 дни?! И какво се получава , в момента аз съм заплатил стока която седи повече при тях отколкото при мен! Разбирам да е работил 2-3 седмици , месец , а то 2 часа и ми откават замяна?! Изключително некомпетентни служители на които се нала да им обеснявам как работи влагоабсорбатора , никакво отношение към клиента и абсолютно никаква адекватна политика за връщане и замяна! Нека всеки който някога реши да купува нещо от практикер да има едно на ум и да се замисли ако има друга алтернатива , да се възползва от нея!
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Колега, предполагам, че си ядосан, заради детенцето, но те са си абсолютно в правото си. Такъв е редът и трябва да се опитат да го поправят в рамките на 30 дни. Ако преминат тази граница, трябва да ти го заменят. Ако го поправят, но пак се появи този проблем, отново сервиз. Ако обаче за 3-ти път имаш един и същ проблем, тогава можеш да изискаш подмяна. Важи за всякакви продукти това, дори и за автомобил.
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Колегата Спас е прав, затова не е лошо човек примерно да иде да види стоката на живо и после да си я поръча онлайн - така му важи официалния 14 дневен срок за връщане без обяснения. Знам че е повече занимавка, но ...
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Точно заради детенцето съм ядосан , но не затова пиша темата. Реално те ми продават дефектен уред , не се е развалил в последствие. Всеки един нормален магазин би го заменил с нов и да си носят дефектния за ремонт като искат. Има магазини дори не толкова големи които предлагат замяна дори връщане на парите в рамките на 1-2-3 месеца! А голям магазин като Практикер се възползват максимално от допустимото в закона. Не е нормално да имат таква политика и примерно за онлайн поръчки да имаш 14 дена законов срок да върнеш стоката , а ако я купиш от магазин и се прибереш вкъщи да установиш , че не работи и да не ти я подменят , а да я вземат за сервиз?! Всеки един нормален магазин би я заменил въпреки , че законово могат да не я заменят.Явно Практикер не държат на клиентите си , което е срамно за такава голяма верига! Разбирам да е работил месец примерно и да се появи проблем , но да ми продадът нещо неработещо и да се услушват след това , за мен това не е нормална практика!
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Georgi Vutov написа:............Всеки един нормален магазин ............!
не е само практикер така. Същото е и в Метро и в повечето "големи" магазини
ps Ами явно си доста афектиран. Точно в Метро - 2 пъти съм връщал един и същи уред с чакане по 30 дни за сервиз. И двата пъти го заменяха с нов след становище от сервиза.
на Емаг също съм връщал и чакал.
не ги защитавам, не мога да ги дишам даже. просто закона им го позвилява
иначе за лидъл знаем всички че ти връщат парите на момента, то иначе едва ли някой щеше да купува 'инструменти' и гащи от там
Последна промяна от madmen на Чет 14 ное 2019 10:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Ами не знам кое е така , но примери много мога да дам. Наскоро една възрастна жена ме поли да и купя ел.одеало на промоция в бриколаж с 2 години гаранция след което се оказа , че не работи и ми го замениха веднага с ново , може би защото няма какво да му ремонтират де. В метро познат си закупи ел уред който след 3 дена спря да работи и му го смениха с нов. При нас в квартала имаше едно магазинче за техника от което си бях закупил телевизор и след седмица започна да ми прави проблеми със замвъзване на картината и ставаше на ленти.Занесох го в магазина за ремонт и оттам ми върнаха парите директно , защото нямаха друг такъв и признаха , че явно са ми го продали с дефект. В Лидл има 3 месеца срок за връщане. В кауфланд който въпреки че политиката им е същата измекярска при неработещ ел уред го смениха с нов веднага. Така че не знам кои са "повечето" магазини с такава практика. Това че по закон могат да го направят , не значи че го правят и не държат на клиентите си
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Като бивш управител на магазин за техника ти казвам, че си прав, но и те също. Преди 7-8 години за тотална замяна не можеше и да се коментира, сега малко по малко се разчупват. Не съм адвокат на Практикер, но се съмнявам да са знаели за повредата, освен, ако не е бил мостра. Ако ти си го отворил за първи път от кашона, определено не са знаели. Практикер официално фалира, а в България бранда се ползва от собствениците на Технополис, за които има доста добри отзиви, така, че поеми дълбоко въздух, виж какво ще се случи и пишитук какво е станало, като приключи сагата.
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Не ме разбирайте погрешно. Аз нямам нищо против след употреба и разваляне на уреда , да се даде в сервиз за ремонт . Но имам проблем да купя нещо дефектно / неработещо без употреба и ден , да не ми го сменят с ново , а да ми го вземат за сервиз 30 дена.
Ясно е че не са знаели за проблема ( предполагам ) , но спокойно можеха да го сменят с нов при положение , че този не е ползван и да си го изпратят за ремонт. Но явно предпочитат да си разкарат дефектната и неработеща стока първо , а пък клиента без да е ползвал да чака по 30 дена сервиз. Мислех днес да отида да попитам какво се случва , защото след като го занесох и понеже не съм го ползвал ме увериха че до края на дена или на следващия ден ще ми се обадят със становище.Вече 4ти ден никой не се е свързал с мен , което ме навежда на мисълта и че не си държат на думата. Както и да е , като има някакво развитие ще пиша!Факта че дори във фейсбук страницата им за да дадеш отзив първо се одобрява от модератор е достатъчен за мен. И все пак мисля това да ми е последното пазарене на каквато и да е техника оттам.
Ясно е че не са знаели за проблема ( предполагам ) , но спокойно можеха да го сменят с нов при положение , че този не е ползван и да си го изпратят за ремонт. Но явно предпочитат да си разкарат дефектната и неработеща стока първо , а пък клиента без да е ползвал да чака по 30 дена сервиз. Мислех днес да отида да попитам какво се случва , защото след като го занесох и понеже не съм го ползвал ме увериха че до края на дена или на следващия ден ще ми се обадят със становище.Вече 4ти ден никой не се е свързал с мен , което ме навежда на мисълта и че не си държат на думата. Както и да е , като има някакво развитие ще пиша!Факта че дори във фейсбук страницата им за да дадеш отзив първо се одобрява от модератор е достатъчен за мен. И все пак мисля това да ми е последното пазарене на каквато и да е техника оттам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12866
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Срока за връщане не беше ли 7 дни при физическа покупка от магазин?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Практикер - имайте едно на ум!
От години от Практикер нищо не купувам, дори дребно и евтино нещо точно заради отдела им за рекламации.
А за Кауфланд колегата не е прав. Имат договор със сервизите да си вземат рекламираните уреди за ремонт, но от сервизите не бързат с ходенето и вземането на повредената стока. Заради това има и забавяне.
Служителка от рекламации ме е съветвала да си занеса уреда в сервиза иначе има да чакам.... На 2 пъти го правя това и в рамките на ден два си вземам ремонтирания уред от сервиза.
А за Кауфланд колегата не е прав. Имат договор със сервизите да си вземат рекламираните уреди за ремонт, но от сервизите не бързат с ходенето и вземането на повредената стока. Заради това има и забавяне.
Служителка от рекламации ме е съветвала да си занеса уреда в сервиза иначе има да чакам.... На 2 пъти го правя това и в рамките на ден два си вземам ремонтирания уред от сервиза.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Колега, афектиран си.
Дали е работил 4 дена, месец или година - все тая. Навсякъде във всеки един магазин е така - не е политика на магазините, а закон.
Дали е работил 4 дена, месец или година - все тая. Навсякъде във всеки един магазин е така - не е политика на магазините, а закон.
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Mishonti написа:Колега, афектиран си.
Дали е работил 4 дена, месец или година - все тая. Навсякъде във всеки един магазин е така - не е политика на магазините, а закон.
Съгласен съм , а когато не е работила въобще? Още с първото пускане дефект. Това ме дразни мен , а не че е работила и се е развалила.
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Zdravko Zankov написа:Срока за връщане не беше ли 7 дни при физическа покупка от магазин?
Няма такова нещо. Спасението е - набелязваш си го в магазина, поръчваш го през интернет - може да ти го пратят пак от същия магазин, но печелиш шанс да го върнеш до 14 дни. При директна покупка не става. И аз бях взел една кана от Технополис, която здраво миришеше на пластмаса и гума след 5 пускания. В Амазон четох доста подобни оплаквания (след месеци употреба) и рекох да я върна/сменя, но не става. Констатация от сервиза "всичко е наред".
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Практикер - имайте едно на ум!
Georgi Vutov написа:Mishonti написа:Колега, афектиран си.
Дали е работил 4 дена, месец или година - все тая. Навсякъде във всеки един магазин е така - не е политика на магазините, а закон.
Съгласен съм , а когато не е работила въобще? Още с първото пускане дефект. Това ме дразни мен , а не че е работила и се е развалила.
Ти си я държал вкъщи 4 дена без да я пуснеш, така ли да разбирам?
На място тествахте ли уреда?
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта