https://www.youtube.com/watch?v=HN1rjYP ... nel=muns61
Хубаво се вижда пукнатината, през която изтича маслото. Въпросният хидрокомпенсатор е сложен втора уптреба, смяната е била заради тракащи на студен мотор клапани. Взет е от работил безпроблемно до последно мотор от катастрофирала кола.
По всяка вероятност майсторът е изпразнил компенсаторите с менгемето, без да ги загрее и е спукал цилиндърчето. Един клапан тракаше на умиране, мерихме налягането на маслото - ОК. Смяна с нови и се оправи, взех старите, разглобих ги и открих това.
Една от причините за тракане на клапаните
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Една от причините за тракане на клапаните
Дам, аз миналата седмица на мойто 1.9тди като правих главата, ги разглобих един по един всичките, за да видя дали са добре, пружинки и всичко останало. Малко хамалски подходих с разглобяването им върху една дебела талпа с парцали на нея и силен удар с ръка. Изпочупих си пръстите докато ги разглобя, но не смеех с клещи и прочее, а и не бях сигурен как да ги разглобя. Аз също направих грешката да опитам с менгеме, но като видях, че нещо не е наред така веднага прекратих тази процедура, и минах на ръчен режим а и не съм убеден, че ще излезе всичкото масло с менгемето.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта