Здравейте. Много полезна тема. Не мога да разбера в тоя голф 3 защо са вложили на по-маловажни места хубави дълготрайни пластмаси, например корите отдолу на предните седалки, а в същото време на важни места са сложили абсолютно долнопробни пластмаси, например тия лайстни, щипки на фарове, ключалка жабка, ключ фарове и т.н. Та ето моята интерпретация на процедурата:
- сваляте задните тапи и вадите тъпите лайстни. Щипките на тапите се трошат щото и там има изгнила ламаринка.
- не намерих гореописания профил и най- близо бяха тези двата Г-образни (вляво/дясно на оригиналната лайстна)
- белия е по дебел и здрав и има закръгление на ръба,но избрах черния от мързел понеже дългата страна съвпадна 1:1 и остана да отрежа късата страна малко и освен това е черен и няма нужда от боя
- внимателно с клещи резачки от двете страни на лайстната отрязах ръбовете, като се опитах да запазя максимално двата канала които служат за щипка.
Понеже тъпата ламаринка дето гние е по средата, ако е добре изгнила и внимавате, външната част може да се обели..И да оцелее само единия канал е достатъчно.
- спасения канал/щипка се залепва с хелми на новата pvc лайстна и тя се реже колкото трябва, в случая 7мм само от късата страна. С макетен нож се минава и после се чупи по среза.
...следва продължение че само 5 снимки мога да кача явно