https://www.youtube.com/watch?v=G7chDL-cVqU&list=PL0ZX3Z0ILdPySn1cyS0xxVY0dM9AewJoe&index=3
Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Вчера смених маслата на двг и на кутията, филтрите, също и свещите, че вече бяха за смяна! (330 000)
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
https://www.youtube.com/watch?v=KLJA-srM_yM
Ново басейнче (15 000€) колкото таксито , я кажете колеги, това на последната снимка 130 градуса на маслото май не е нормално, даже беше стигнала 134 градуса температурата, 42.5 градуса външна температура на въздуха и все пак ми се струва, че е множко. 120-125 е нормално, но чак 135..... Голяма жега беше днеска!
https://www.youtube.com/watch?v=-hUy3FTy3i8
Ново басейнче (15 000€) колкото таксито , я кажете колеги, това на последната снимка 130 градуса на маслото май не е нормално, даже беше стигнала 134 градуса температурата, 42.5 градуса външна температура на въздуха и все пак ми се струва, че е множко. 120-125 е нормално, но чак 135..... Голяма жега беше днеска!
https://www.youtube.com/watch?v=-hUy3FTy3i8
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Нищо му няма на маслото, имайки предвид, че всичко е завряло в тая жега. Нормалното май е 120-125, но временни 140-15 не представляват проблем за маслото ако е читаво
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
К.Одаджийски написа:Нищо му няма на маслото, имайки предвид, че всичко е завряло в тая жега. Нормалното май е 120-125, но временни 140-15 не представляват проблем за маслото ако е читаво
Благодаря колега, и аз така си мислех. За час по магистралата няма да му стане нещо, иначе таман го бях сменил преди 1000-1500 км. с ново масло (MOTUL)
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Здравей колега.
Вентилатора на външния радиатор включва ли ти се веднага след като загасиш двигателя?
На моята кола дори и през зимата се включва като я загася и работи няколко минути и спира.
Нивото на антифриза в казанчето го подържа точно на минимума , ако долея след няколко дни пак е на същото ниво и от там не мърда.
Дали и аз не съм за гарнитура , помпата я сменях преди месец.
Вентилатора на външния радиатор включва ли ти се веднага след като загасиш двигателя?
На моята кола дори и през зимата се включва като я загася и работи няколко минути и спира.
Нивото на антифриза в казанчето го подържа точно на минимума , ако долея след няколко дни пак е на същото ниво и от там не мърда.
Дали и аз не съм за гарнитура , помпата я сменях преди месец.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Нормална температура се счита 100-105 градуса ,от там нагоре всичко е вредно за маслото и двигателя .Кинематическия вискозитет се мери при 100 градуса ,а HTHS при 150 тази температура се счита за критична за моторното масло .Съвременните двигатели с директно впръскване са така ,без значение марката -даунсайзинг ,малки и ниски бутала които не успяват да отведат температурата от цилиндрите.Ако караш и на метан той гори при по-висока температура от бензина ,горивната камера е по-гореща . Аз бих карал подобен автомобил само с масла на база 4-та и 5-та група 5W30 ACEA C3 и скорост не повече от 120 . Прегрято масло 3-4 пъти вече не е масло независимо от пробега ,това е положението .
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Едва ли си за гарнитура, според мен системата си иска минималното количество течност, все пак ако за зимата специално говориш, лятото определено да си на максимума, все пак повече охл. течност - повече охлаждане в жегите, даже да долееш 2 пръста отгоре, нищо няма да му стане. Ако не ти го пипа и светва лампата на антифриза, всичко е наред, но ако почне и да ти иска.... значи има нещо!
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Благодаря
Не разбрах само дали външния вентилатор ти се включва всеки път след като си карал повече от 10 мин ?
Не разбрах само дали външния вентилатор ти се включва всеки път след като си карал повече от 10 мин ?
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Зимата не, само лятото! Зимата много рядко, трябва да съм я форсирал доста.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
neo5 написа:К.Одаджийски написа:Нищо му няма на маслото, имайки предвид, че всичко е завряло в тая жега. Нормалното май е 120-125, но временни 140-15 не представляват проблем за маслото ако е читаво
Благодаря колега, и аз така си мислех. За час по магистралата няма да му стане нещо, иначе таман го бях сменил преди 1000-1500 км. с ново масло (MOTUL)
Мий редовно радиатора 1 път в месеца. С тези разкопки и прахоляк, а пък ако е валяло калта също се натрупва и набива.
Сутринта в 7 ч като тръгвам предно стъкло е с пелена от прах. Задницата цялата е в пепел, надигам задна чистачка и пепелта се свлича. Мия само стоповете да се виждат друго няма смисъл, по черни заобикалящи сокаци в Пчелина даже и със светофар
Последна промяна от kris11 на Съб 12 авг 2023 18:28, променено общо 1 път.
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Моята и зимата се включва. Верно не толкова дълго но се включва.
Ще пробвам с измиване на радиаторите.
Ще пробвам с измиване на радиаторите.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Да не го опънеш с водоструйката че са им меки ламелите ,вземи един пулвелизатор за миене на стъкла и сложи малко течен сапун или веро ,пръскаш и оставяш да се накисне ...после леко поливаш с вода или с нещо такова
- Прикачени файлове
-
- images.jpeg (4.84 KиБ) Видяна 2095 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта