Passat B8 - обща информация
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
DQ500 е 7 степенна и само на 4x4 при B8 с двигатели CHHB и CUAA,с два мокри съединителя е ,DQ250 също е с мокри съединители ,6 степенна и я има и с 4x4 .
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 - обща информация
Гледам Пасати В8 от 2016 със 6-степенна DSG и такива от 2019 със 7-степ.DSG, но и при двете години са 150 к.с. и не са 4х4....?
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 - обща информация
Намерих информация публикувана от Vlad777:
2.0 TDI 150 и 190 к.с., произведени:
- До 10.2017 - DQ250 - 6 степенна
- От 11.2017 - DQ381 - 7 степенна
Но въпросът ми остава за тези които имат мнение за двете.
2.0 TDI 150 и 190 к.с., произведени:
- До 10.2017 - DQ250 - 6 степенна
- От 11.2017 - DQ381 - 7 степенна
Но въпросът ми остава за тези които имат мнение за двете.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
DQ381 в B8 няма.Има я в Артеон ,но тя е подобрена DQ500
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - обща информация
Като гледам сте специалист в скоростните кутии на Passat B8. Бихте ли ми казали с каква автоматична скоростна кутия са куплирани двигатели с код DSRA, DSRB, DFHA и DTUA в Passat B8?Ивайло Димов написа:DQ381 в B8 няма.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
Моя грешка .Има .Извинявам се на колегата за заблуждението.
Последна промяна от Ивайло Димов на Пон 16 окт 2023 14:37, променено общо 1 път.
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - обща информация
Не мога да разбера.Ивайло Димов написа:От 2019 за която пита няма! Трябваше да огбележа ли ?
Какво няма от 2019г? Няма двигатели с код DSRA, DSRB и DFHA или няма автоматични скоростни кутии?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 - обща информация
Горе се извиних
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Ивайло Димов написа:DQ381 ....тя е подобрена DQ500
Аз не знам такова нещо.
Не искам да заблуждавам, но доколкото съм чувал, има проглем с прегряване при по-мощните двигатели и инсталира допълнителен кулер.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - обща информация
Аз съм чувал, че DQ381 е наследник на DQ250.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Точно така е. DQ381 е наследник на DQ250, но е 7-степенна и няма общо с кутията DQ200, която също е 7-степенна, но е със сухите съединители и се монтира само на по-малките двигатели (1.5 TSI, 1.6 TDI и т.н. с въртящ момент под 200 Nm).
Имам опит и с трите модела кутии - DQ250, DQ381 и DQ500 и все на коли 4х4. (Предишният ми Passat 4m беше с DQ250 - 190 кс. Сегашният е с DQ500 - 240 кс. Брат ми кара Октавия 4x4 150 кс с DQ381. За братовчед ми докарахме Alltrack с DQ381 190 кс.)
Като цяло смятам, че DQ381 е много добра кутия. За сравнение Октавията 2018 150 к.с. 4х4 на брат ми с DQ381 не отстъпваше по вървене при светофарни гонки на моя Passat 4x4 190 кс. и според мен това идваше от кутията, а не толкова от разликата в теглото. Сега вече с BiTDI-то няма шанс, но тук и кутията DQ500 е много бърза, а и двигателят доста по-оптимизиран и в ниски и във високи.
По отношение на поддръжката - не мога да кажа коя е по-здрава - за момента няма оплаквания от нито една от колите, но те са на пробег между 50 и 160 хил. км.
За мен класацията е:
1. DQ500;
2. DQ381;
3.DQ250.
И съвет: ако се търси Passat DSG около 2018 г. - предимство имат тези с новата кутия 381. И между другото при други марки и модели в концерна, DQ381 се появява по-рано.
Имам опит и с трите модела кутии - DQ250, DQ381 и DQ500 и все на коли 4х4. (Предишният ми Passat 4m беше с DQ250 - 190 кс. Сегашният е с DQ500 - 240 кс. Брат ми кара Октавия 4x4 150 кс с DQ381. За братовчед ми докарахме Alltrack с DQ381 190 кс.)
Като цяло смятам, че DQ381 е много добра кутия. За сравнение Октавията 2018 150 к.с. 4х4 на брат ми с DQ381 не отстъпваше по вървене при светофарни гонки на моя Passat 4x4 190 кс. и според мен това идваше от кутията, а не толкова от разликата в теглото. Сега вече с BiTDI-то няма шанс, но тук и кутията DQ500 е много бърза, а и двигателят доста по-оптимизиран и в ниски и във високи.
По отношение на поддръжката - не мога да кажа коя е по-здрава - за момента няма оплаквания от нито една от колите, но те са на пробег между 50 и 160 хил. км.
За мен класацията е:
1. DQ500;
2. DQ381;
3.DQ250.
И съвет: ако се търси Passat DSG около 2018 г. - предимство имат тези с новата кутия 381. И между другото при други марки и модели в концерна, DQ381 се появява по-рано.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря отново на Vlad777 за мнението. Беше ми много полезно.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 01 апр 2021 10:47
- Автомобил: Passat B8 Variant
- Двигател: 2017 CRLB
Re: Passat B8 - обща информация
KGL написа:dika написа:KGL написа:В ПСИ ми обявиха много приемлива цена за смяна на ремъци, водна помпа и масла на скоростната кутия и халдекса, има ли смисъл от излишни рискове?
Привет.
Може ли по-конкретна сума, защото приемливо е доста различно за всеки.
Аз от скоро карам 2.0тди 150 6дсг и е точно на 195к. Обмислям да направя пълното обслужване на 200 000 - ангренаж, водна помпа и всичко там необходимо, макар че нямам идея какво е.
Първоначално мислех за флийт сервиз, но ако в ПСИ са толкова добри цените, бих заложил на тях.
Благодаря за инфото предварително
За 2.0 TDI BTB 245hp, ми обявиха 2100 лева, за смяна на ремъци, водна помпа и т.н, смяна на маслко на скорости и смяна на масло на диференциала, защото моята е Олтрак, плюс смяна на семеринг на предната част на вала.
Привет, края на юни за 2.0, 150 коня в Стара Загора ми взеха за смяна на ангренажен ремък, водна помпа и т.н 1730 лв в официалния сервиз. Интересното е че казаха че пак му дават 7 г. или 210 к км на ангренажа
- makrelov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 мар 2017 8:50
- Автомобил: Passat B8 2-0 BiTDI 4Motion 176kW
- Двигател: CUAA 2020
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте колеги,
Тъй като предстои да се сдобия с B8 BiTDI 4Motion да попитам две - три неща:
1. Смяната на Ангренажна група на 210к км. ли се прави? Или на 120к км.?
2. Само във VW сервиз ли може да стане или всеки читав сервиз би се справил?
3. Масло на Халдекс и миене на цедката са достатъчни за този компонент, нали така?
Слизам от B7 2011 DSG Ecofuel и се качвам на Дизелов модел. Колкото и да са еднакви, толкова са и различни. Всъщност това ще ми е първият Дизелов автомобил реално и има неща, които не са ми напълно ясни по поддръжката и ремонтите.
Благодаря на отзовалите се.
Тъй като предстои да се сдобия с B8 BiTDI 4Motion да попитам две - три неща:
1. Смяната на Ангренажна група на 210к км. ли се прави? Или на 120к км.?
2. Само във VW сервиз ли може да стане или всеки читав сервиз би се справил?
3. Масло на Халдекс и миене на цедката са достатъчни за този компонент, нали така?
Слизам от B7 2011 DSG Ecofuel и се качвам на Дизелов модел. Колкото и да са еднакви, толкова са и различни. Всъщност това ще ми е първият Дизелов автомобил реално и има неща, които не са ми напълно ясни по поддръжката и ремонтите.
Благодаря на отзовалите се.