Здравейте, след умуване и проучване в крайна сметка избрах Артеона пред Инсигния Б най вече защото наличните екземпляри от опелските не бяха много добри а от Артеоните имаше един много изгоден и взех него. И резултата е че съм направил правилния избор! Доста по класния автомобил е във всички отношения. Все още свиквам с DSG-то което от време на време си се усеща лекото приплъзване на съединителя(не знам дори дали правилно го наричам) гарантирано ми е от официален сервиз че проблеми няма. Просто усещането е като на кола със ръчни скорости като пусна малко по бързо съединителя. Но става рядко де. В сравнение със Aisina на инсигниите където винаги е супер мазно и гладко.
Като минуси мога да кажа малко за сега и дано така и остане. Странно ми е че не се заключва като се отдалеча от колата и доста не ме кефи това. Понякога забравям да заключа. Не ме и кефи че не мога да затварям багажника с крак под задницата.
Плюсовете са доста повече: Като за начало усещането си е премиум и аромата също. на 74 000 км е и е супер запазена. Кеф че има подгрев и обдухване както и подгрев на волана. Кефи ме асистиращата седалка при сядане и ставане. Доста е удобна и широка. Супер пъргава, доста се приближава до 260 коньовата инсигния. Доста ме впечатли колко е интелигентен стартстопа и колко добре са обрани вибрациите на двигателя. Почти никога не мога да усетя кога угасва и кога пали двигателя. При гасене нула вибрация и звук, няма и присецване. Пали като усети че предната кола потегля и така и не губя много време в потегляне после. Дизайна няма смисъл да коментирам, от бая години си я заглеждам колата. Интериора също на живо е доста по добре от на снимки.
Има и някои неща които още не съм разбрал и за това ще искам да питам в темата:
1. С климатроника има ли някакъв начин да натисна някое копче и направо да го пусне на макс градуси и макс духалка ? На инсигнията като давах ауто го правеше на нужното спрямо сезона макс или мин темп и като го махна аутото и отива пак на 23 колкото го държа по принцип. доста е удобно.
2. Има ли копче за MUTE?
3. Някой слагал ли е inbay безжично зарядно на място на фабричното което е тясно и не побира телефона ми? https://www.inbay.systems/en/product/ch ... vw-arteon/
Ще питам още като се сетя.
Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Честито!
DSG е роботизирана ръчна ск.кутия.
DSG е роботизирана ръчна ск.кутия.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
DSG e каква кутия?
- alpinab
- Мнения: 576
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Честито за колата. Много е хубава. Само гориво да й сипваш и на педала!!!
Колега Р1 е прав с краткото си описание:)
Концептуално/Архитектурно ДСГ е роботизирана ръчна кутия с 2 един в друг първични вала - единия с нечетните предавки другия с четните. Единия разполага с една касета съединители както и другия с негови си. Винаги едните съединители са зацепени, другите чакат. Това цялото се доближава до ръчната кутия отколкото към класическия хидротрансформатор с планетарни предавки(ZF, MB G-tronic ), където няма нищо общо като архитектура с ръчната скоростна кутия.
https://www.youtube.com/watch?v=mj1Vk7SE-TI
Ето тук, този човек на минута 2:12 казва, че това основата на ДСГ е ръчна кутия. И естествено после разказва как се случват процесите в нея.
П.п. Онези извратени роботи с автоматичен съединител слагани в малките Тойоти, Хонди, Корси и т.н. изобщо нямат общо с темата. Не говорим за тях.
Колега Р1 е прав с краткото си описание:)
Концептуално/Архитектурно ДСГ е роботизирана ръчна кутия с 2 един в друг първични вала - единия с нечетните предавки другия с четните. Единия разполага с една касета съединители както и другия с негови си. Винаги едните съединители са зацепени, другите чакат. Това цялото се доближава до ръчната кутия отколкото към класическия хидротрансформатор с планетарни предавки(ZF, MB G-tronic ), където няма нищо общо като архитектура с ръчната скоростна кутия.
https://www.youtube.com/watch?v=mj1Vk7SE-TI
Ето тук, този човек на минута 2:12 казва, че това основата на ДСГ е ръчна кутия. И естествено после разказва как се случват процесите в нея.
П.п. Онези извратени роботи с автоматичен съединител слагани в малките Тойоти, Хонди, Корси и т.н. изобщо нямат общо с темата. Не говорим за тях.
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Като цяло темата ми не беше DSG какво е :D Само казах че се усещат малко различно 2та типа кутии. Иначе питах няколко въпроса, Ще добавя още един. Казаха ми продавачите че адаптивния круиз контрол е зад емблемата и много лесно се крадяла и да съм намерил начин да я подсиля. Някой правил ли е такава процедура? Или да знае сервиз където се прави?
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
честито за колата, със здраве да си я караш безаварийно мн много километри, за първите ти въпроси нямам си на идея, за последния въпрос Бричка имаше някво клипче в Ютюб гледай там и импровизация му е майката.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Честито за колата! С кой двигател и скоростна кутия е?
по въпросите:
За зарядното нямам никаква представа - моят телефон е по-голям и съм се отказал от тази екстра. Ползвам кабел.
по въпросите:
Има такова копче - едното е MAX AC - това е за лятото, а другото е MAX (икона стъкло), което е за зимата.да натисна някое копче и направо да го пусне на макс градуси и макс духалка
Не се сещам да има - някой колега ако знае - да пише. С коя медия е колата?Има ли копче за MUTE?
За зарядното нямам никаква представа - моят телефон е по-голям и съм се отказал от тази екстра. Ползвам кабел.
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
да , за лятното max AC е така наистина, но MAX стъкло май само максва духалките, температурата си остава на която е . Ще го пробвам пак за всеки случай де.
Медията е по голямата без врътки. 190 кс, 7 степенен DSG
Медията е по голямата без врътки. 190 кс, 7 степенен DSG
- NikMar55
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто 26 окт 2021 17:05
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: TDI 1900 101 к с 2003 г
- Местоположение: Габрово
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Красота! Изглежда наперен, зъл звяр. Безаварийно каране!
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
MAX духалката за стъклото не слага темепратурата на high за жалост. Ще трябва да си го ръчкам всеки път това нещо, както и да е. Успях да ъпдейтна картите на 2023та безплатно с флашка което ме изненадва че стана безплатно.
Разхода ми към момента е 12/100 при нормално градско каране на студена кола в сравнителни задръствания по 15-20 км на ден . Естествено по спецификация дават някакви абсурдно ниски разходи, но все пак очаквах да е 10-11, отново както и да е :D
Подкарах адаптивния круиз контрол - яка екстричка е.
Разхода ми към момента е 12/100 при нормално градско каране на студена кола в сравнителни задръствания по 15-20 км на ден . Естествено по спецификация дават някакви абсурдно ниски разходи, но все пак очаквах да е 10-11, отново както и да е :D
Подкарах адаптивния круиз контрол - яка екстричка е.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Разходът при моето TDI също е толкова при градско каране и задръствания, но съм с Bitdi 240 кс. Последните ми 5 зареждания са 12.1, 11.5, 12.9, 12.0, 12.2 (зареждам винаги празно пълно по 60+ литра). Предишният Passat беше TDI 190 кс 4motion и разходът му не минаваше 11 - обикновено 10.5-10.7 по колонка. Ползвам App и въвеждам всяко зареждане и си имам дълга история назад. Така че за бензин си е екстра разхода, предвид че се лишаваш от "лукса" да следиш регенерации и да внимаваш кога ще ги завърши колата на всеки 200 км!
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Честита придобивка, много да те радва и слуша и само гориво да сипваш :)
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Иначе със DSG-то как е положението. Това ще ми е голямото притеснение общо взето с тази кола. На 84 000 км е. И като цяло не питам само за DSG-то де. На какви километри какви неща трябва да обслужвам? И ДСГ-то колко му е горе долу живота на съединителите да кажем. Друго има ли също?
Re: Присъединявам се и аз към марката с един Arteon Elegance 2.0 TSI
Открих мутето къде е ! Power сензорния бутон на навигацията над волуметата - бутваме го само и мутва звука.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта