Разглеждам един немски потребител с MY LR. Въвел си е всичките разходи по колата, включително покупната цена и еко бонуса от 5000 евро, а при всяко зареждане и разход пише и коментари. Хубаво е да се проследи, за да се добие представа:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1356949.html?page=5
Най-често зарежданията са от 35 до 90%, като доста рядко се е случвало да мине повече от 200 км, особено зимата. 300-400 км не са невъзможни, но на практика не се кара така, за да се пази батерията, а зимата пък съвсем.
Видях Audi E-Tron, че е 95 kW батерия - там е по-вероятно това да може да се случи.
TESLA електромобил...
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
на мен не ми се струва добре да ти изгние колата за година/две.
ама аз не разбирам
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Клипа не зарежда
Re: TESLA електромобил...
Абе съсипаха и колите вече , а едно време какви коли имаше …. Да фалира тая Тесла и да идват истинските коли , а най-добре да се върнат сАветските . Тогава бяха истинските коли , тия днешните са за джендъри
- mukot
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Не знам пробега, но вижте надеждността според немския ТЮВ.
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... avtomobila
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... avtomobila
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
hvp800 написа:Абе съсипаха и колите вече , а едно време какви коли имаше …. Да фалира тая Тесла и да идват истинските коли , а най-добре да се върнат сАветските . Тогава бяха истинските коли , тия днешните са за джендъри
Не разбирам сарказма.
Аз от коли не разбирам, ама знам че ако ти изгние прага на двугодишната кола, тази кола има проблем.
Или може би норвежкия чичко лъже, за да опетни лика на другарят мъск?
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Petrolhead написа:Аз от коли не разбирам, ама знам че ако ти изгние прага на двугодишната кола, тази кола има проблем.
Аз пък съм чувал, че през соца като си купиш чисто нов Москвич е било препоръчително да отидеш на сервиз да дозатегнат гайките. Явно често са ги завивали колкото да се знае мястото и има пълен комплект от части.
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: TESLA електромобил...
Преди няколко дни ми излезе реклама на руски возила, НИВАта май беше около половин милион рубли, което май е десетина процента от цената на нова тесла. Демек може всяка година да си купуваш нова и като изгори някоя ламба да фърляш в кофата цялата кола и да вземаш нова.
Колата не е само софтуер и религия. Няма как да имат претенции за американски символ и да стоят далеч зад Опел в защитата от корозия.
Щом и Москвича им стана конкурент, работата не е на добре.
Колата не е само софтуер и религия. Няма как да имат претенции за американски символ и да стоят далеч зад Опел в защитата от корозия.
Щом и Москвича им стана конкурент, работата не е на добре.
-
- Мнения: 720
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Въпреки подобни резултатите от подобни проучвания, хората в Германия си харесват Тесла и я купуват. Тъй като много компании се опитват да се покажат по-устойчиви, преминават към електромобили за служебни. В повечето случай служителя има бюджет в рамките на който си избира марка и модел. Сега много от хората споделят че освен бюджета, от местните компании им е наложено условието да си купуват автомобили от местните немски марки :) В момента немските автомобилопроизводители се чувстват силно застрашени от китайските марки и от Тесла. Пропагандата срещу тях е много сериозна. Всеизвестен факт на всички е че Тесла страдат от качеството, въпреки че има много сериозно подобрение през последните 2 години. На практика колите които са минавали през 2023 технически преглед са регистрирани през 2020, т.е. това са Модел 3 преди фейслифта, при който качеството беше наистина много зле. Първия технически преглед е на 3тата година. Тези коли идваха от САЩ, от фабриката във Фриймонт. Когато започнаха да внасят коли от новооткритата фабрика в Китай качеството се подобри значително.
Проблемите с боята на Тесла също са общо известни. Като слой е много тънка и лесно разрушима. Ако ме питате не виждам голяма разлика спрямо последите си две ФВ, на които беше същата работа. Обясненията за боята са свързани основно с опитите на Тесла да внедрят технологии на боядисване които изискват използването на по-малко вода. В атомобилната индустрия има един показател на литри за автомобил, по които те изглежда да спестяват сериозно. Използването на водата е показател за устойчивост, специфичен за индустрията, заради отпечатъка върху околнта среда. Вероятно си спомняте че използването на вода беше една от основните теми по които се дискутираше почти до последно за фабриката в Берлин. До колко проблемите с корозията по окачвенето и изложените метални елементи са решени с последните им коли предстои да разберем когато започнат да минават технически преглед МУ произведени в Берлин. Бояджийното в Берлин е обявено за най-модерното на Тесла.
Проблемите с боята на Тесла също са общо известни. Като слой е много тънка и лесно разрушима. Ако ме питате не виждам голяма разлика спрямо последите си две ФВ, на които беше същата работа. Обясненията за боята са свързани основно с опитите на Тесла да внедрят технологии на боядисване които изискват използването на по-малко вода. В атомобилната индустрия има един показател на литри за автомобил, по които те изглежда да спестяват сериозно. Използването на водата е показател за устойчивост, специфичен за индустрията, заради отпечатъка върху околнта среда. Вероятно си спомняте че използването на вода беше една от основните теми по които се дискутираше почти до последно за фабриката в Берлин. До колко проблемите с корозията по окачвенето и изложените метални елементи са решени с последните им коли предстои да разберем когато започнат да минават технически преглед МУ произведени в Берлин. Бояджийното в Берлин е обявено за най-модерното на Тесла.
Re: TESLA електромобил...
ktamen написа:Преди няколко дни ми излезе реклама на руски возила, НИВАта май беше около половин милион рубли, което май е десетина процента от цената на нова тесла. Демек може всяка година да си купуваш нова и като изгори някоя ламба да фърляш в кофата цялата кола и да вземаш нова.
Колата не е само софтуер и религия. Няма как да имат претенции за американски символ и да стоят далеч зад Опел в защитата от корозия.
Щом и Москвича им стана конкурент, работата не е на добре.
+20% ДДС и среден разход 12 и безопасност по ниска от голф 4
Защо в Европа няма присъствие на руски марки... неконкурентни са
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Ivo_ написа:Тесла.
ще си позволя да отговоря, защото аз от коли не разбирам, ама за желязо и производство на изделия от желязо съм подучувал нещо.
- твърдението, че качеството на автомобилите се е подобрило заради нов завод е доста опитимистично. факт е че може би са започнали да ги сглобяват малко по-добре, но изделието е същото и смотано свършената инженерна работа е същата. модел 3 е на 7 години, да кажеш че на шестата година си нагласил производството е малоумно.
- аз анти-тесла пропаганда не съм чувал, но има няколко човека, които не гледат през розови очила.
- боята не пази от корозия. няма значение колко е дебела, няма значение колко вода, ракия или кока кола има в нея. боята е последният етап на цял комплекс мерки, които забавят корозирането на метала и като последен етап има основно декоративна функция. желязото не можеш да го накараш да не ръждясва, но можеш да го отложиш във времето.
- и последно, немците са същите наивни жълтопаветници, като и нашенските. модерно е, купват. когато започнат да се чупят и да няма кой да им ги оправи и да не могат да минават преглед, ще спрат да ги купуват. не е като да не се е случвало
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
Е то и пасат в скандинавията гние яко ... Не е добър критерий за сравнение това.
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: TESLA електромобил...
Не можах да я намеря рекламата, цените на Нива започваха под половин милион и май стигаха до над 600 000 в зависимост от оборудването.
Напълно е възможно да не съм прочел малките буквички.
Никого не агитирам да си взема руска кола.
Съгласен съм, че са неконкурентни, ама ако я няма пропагандната религия и остане само реална обективна оценка и теслата няма да е по-конкурентна от Нива и Веста.
Хич не съм убеден, че ако пазарът не се изкривява от субсидии и мита, броят на продадените тесли ще е по-голям от броя на продадените Москвичи.
Напълно е възможно да не съм прочел малките буквички.
Никого не агитирам да си взема руска кола.
thanis написа: в Европа няма присъствие на руски марки... неконкурентни са
Съгласен съм, че са неконкурентни, ама ако я няма пропагандната религия и остане само реална обективна оценка и теслата няма да е по-конкурентна от Нива и Веста.
Хич не съм убеден, че ако пазарът не се изкривява от субсидии и мита, броят на продадените тесли ще е по-голям от броя на продадените Москвичи.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
ktamen написа:ако я няма пропагандната религия и остане само реална обективна оценка и теслата няма да е по-конкурентна от Нива и Веста.
Срещат се приятели, ловец и рибар. Рибарят:
- Ей, хванах толкова голяма риба, че от опашката й направих метла и жената още мете къщата.
Ловецът:
- Аз пък отидох на лов. Тъкмо застрелях един елен и не щеш ли, показа се горския. И нали знаеш, че ловът е забранен сега, какво да правя, няма да гния по затворите… го застрелях. Изкопах един трап и точно да го закопая, хоп – двама гъбари. Видяха ме, а не ми трябват свидетели – вдигнах пушката и ги застрелях. Точно да ги закопая, хоп – един рейс с дечица. Вдигам пушката..
Рибарят, изумено:
- И децата ли?!?
Ловецът:
- Абе я посмали малко рибата и оставям децата живи!
Да понамалиме малко рибата
Tesla доставят супер високотехнологичен продукт, който използва най-модерния софтуер в областта. Добавени са и допълнителни услуги като мрежа за зареждане, ъпдейти и т.н. Лада доставя мобилни еднократни тенекиени каруци, без елеметарни системи, които са серийни дори в китайските коли и повечето фигурират като опция още в Golf 2, който е модел на 40 години. Колкото и да има още дъски за дялане - нека не бъркаме Каспичан с Калифорния.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта