Новият VW Passat дебютира на автосалона в Париж


Новият VW Passat дебютира на автосалона в Париж

Успешната кариера на VW Passat стартира през 1973 г. До днес от модела от среден клас са продадени над 15 милиона екземпляра в над 100 държави. На „Mondial de L Automobile” в Париж ще стартира седмото поколение на Volkswagen Passat.

Удивителна прилика с Phaeton

Новият Passat като лимузина и комби ще се появи при дилърите в Европа още през ноември. Външно автомобилът много прилича на Phaeton и носи новото лице на Volkswagen. Стилът, както и при големия брат, се определя от четирите хоризонтални ламели на радиаторната решетка, от двете страни на която са разположени биксеноновите фарове с LED-дневни светлини. V-образно оформения преден капак пренася характерните линии встрани, поради което, в съчетание с доста по-леко подчертаната клиновидна форма, Passat изглежда по-нисък. На практика височината и широчината са останали непроменени, единствено дължината на новия Passat е увеличена незначително и вече достига 4,769 метра (Variant: 4, 771 метра).

Избор от 10 двигателя

Палитрата от задвижващи агрегати на новия Passat включва 10 двигателя – всичките с директно впръскване и с по 4 клапана на цилиндър. Базовият бензинов двигател е 1.4 TSI с мощност 122 к.с. (разход: 5,8 л/100 км, СО2: 138 г/км). Следват един 1.8 TSI с мощност 160 к.с. (6,9 л/100 км, 160 г/км) и един 2.0 TSI с мощност 211 к.с. (7,2 л/100 км, 169 г/км). Върховият агрегат е 3,6-литров V6 атмосферен агрегат с мощност 300 к.с. (9,2 л/100 км, 215 г/км). Също така се предлага и 1.4 TSI в модификация EcoFuel с мощност 150 к.с. (117 г/км), който работи с природен газ, както и 1.4 TSI MultiFuel с мощност 160 к.с., който работи с Е85. Базовият дизелов двигател е 1.6 TDI с мощност 105 к.с. (4,2 л/100 км, 109 г/км). 2.0 TDI развива 140 к.с. (4,5 л/100 км, 119 г/км) и се предлага и във вариант Blue (4,6 л/100 км, 122 г/км). Върховият дизел на новия VW Passat е модификацията на 2-литровия дизелов агрегат с мощност 170 к.с. (4,7 л/100 км, 123 г/км). С изключение на базовия дизел всички останали агрегати могат да се комбинират със скоростна кутия DSG, а при V6 тази трансмисия е серийна. Дизеловите двигатели серийно са оборудвани със система Start-Stop и рекуперация, докато бензиновите – само с регенерация на спирачната енергия.

Нови асистиращи системи за VW Passat

Новият Passat ще се отличава с много по-богато оборудване от предшественика си. По отношение на асистиращите системи Passat се ориентира към високия клас и освен вече познатите системи по желание може да се оборудва с асистент за аварийно спиране при градски условия, система за разпознаване на умората при водача, асистенти при паркиране и система за управление на дългите светлини, както и автоматично разпознаване на ограниченията на скоростта. Електронният блокиращ диференциал на предната ос оптимизира сцеплението, а комфортът се повишава благодарение на системата за безключов достъп и стартиране на двигателя.

Малко след края на автосалона в Париж новия VW Passat ще се предлага в обичайните нива на оборудване Trendline, Comfortline и Highline. Новост е луксозната модификация Exclusive. И въпреки че новият Passat се е устремил нагоре във всички отношения, цените му ще останат на нивата на средния клас. Volkswagen обаче още не са обявили окочнателните цени.


Галерия















Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.