"Фолксваген" започва тестовете на електрически "Голф"


"Фолксваген" започва тестовете на електрически "Голф"

"Фолксваген" започва от следващата година тестове на електрическа версия на "Голф", съобщиха от компанията днес. Пробната партида ще се състои от 500 коли, а масовото производство е планирано за 2014 година.

"Фолксваген Голф Блу-и-моушън" (Golf Blue-e-motion) е дълъг 4.2 метра, широк 1.79 м, висок 1.48 м и има междуосие от 2.58 м. Теглото му е 1545 килограма, като 315 от тях се дължат на литиево-йонните батерии. Задвижването е поверено на електромотор с постоянна мощност 69 конски сили, която може да скочи до 115 к.с. Автомобилът може да се ускори до 100 км/ч за 11.9 секунди, а максималната скорост е 135 км/ч.

С едно зареждане на батериите електрическият "Голф" изминава до 150 километра в зависимост от стила на шофиране. Според производителя това е напълно достатъчно за градски условия, тъй като според проучване на германския статистически институт 45.8% от германците изминават до работа под 10 километра в едната посока, а 28.1 на сто пътуват между 10 и 25 километра.

По подобие на "Порше Кайен" електрическият "Голф" ще има режим плаване, при който при движение по инерция има почти нулево съпротивление от двигателя и другите възли по трансмисията. Водачът обаче ще може да избира между три режима на движение на свободен ход (D, D1, D2 и D3), като при първия не се генерира енергия, но и няма забавяне на скоростта, докато при следващите спирачното усилие ще се увеличава, а в батериите ще постъпва повече електричество.

Предвидена е и възможността шофьорът да предпочете един от четирите режима на пътуване - Normal, Comfort+ и Range+, като те променят мощността на мотора, работата на климатичната система и генерирането на електричество. При Comfort+ водачът ще може да разчита на пълната мощност на мотора (115 к.с.) и да достига максималната скорост от 135 км/ч. Изборът на Normal ще осигурява 87 конски сили и максимална скорост от 115 км/ч. Range+ пък ще осигурява най-дълъг преход, като за целта електромоторът генерира 69 конски сили, колата спира да ускорява при 105 км/ч, а климатикът не работи.

Източник: в-к "Дневник"

Галерия



Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.