Интервю със състезателите на клуба - I


Интервю със състезателите на клуба - I

В няколко последователни материала ще ви представим на кратко двамата пилоти, подкрепени от "Клуб на привържениците на Фолксваген в България" - тяхното мнение за състезанията, БФАС, плановете и целите им, спонсорите, професионалистите и любителите на автомобилния спорт. Ето и първата част от интервютата:

Любомир Семерджиев


Пламен
Ангелов



Представи се с няколко думи.
Казвам се Любомир Семерджиев, на 25 години съм, от София, несемеен, завършил съм Техникум по транспорт, специалност Двигатели с вътрешно горене. Пламен Ангелов на 32г. oт София. Женен с дъщеря и син (близнаци) на 4 ½ години.
Как започна състезателната ти кариера? Кое те провокира да започнеш да се състезаваш професионално?

Баща ми ме насочи към автомобилите. Той също е любител на високите скорости и след като завърших техникума започнах да се занимавам с любителски състезания. Първото, в което участвах, беше италианско преследване на Националния събор на Фолксваген клуб на Калояново през 2007 г.

Силно казано е състезателна кариера , но се опитвам да бъда на прилично ниво. Всичко започна със страстта ми към моя автомобил „Голф 2 1.8 16V 89г.” Развивам го от началото на 2003г. И в началото съвсем не съм и мислил, че ще стигна до тук. Започнах с премахването на механичната инжекция която бе заменена с 2бр. двойни карбуратора Делорто, но 6месеца по късно колата получи нов турбо сетъп  и вече 4г. постоянно го развивам.   Преди две години продадох двигателя комплект със скорости и електроника. Мощността му беше 230к.с. измерени на динамометричният стенд в ПроСпийд. Новият собственик го кара и до ден днешен а аз сглобих нов турбо агрегат с Куатро задвижване и към сегашния момент автомобила е с мощност от 277kW (380k.c.) в режим AWD. Изключително съм задължен на колегите от DragPower който ми оказват невероятен съпорт при уточняването на сетъпа на колата и настройката на електрониката. Разбира се няма как да отрека и помощта от многобройните приятели  от VW Club  България.
Имаш ли кумир в света на моторните спортове и ако да, кой е той и с какво те е вдъхновил?
Възхищавам се на финландската школа като цяло, на Питър Солберг и Себастиан Льоб, а от българските пилоти – на Георги Танев и Тодор Славов. За мен те са двамата от най-добрите, наистина на европейско ниво. Кумир нямам , но определено се възхищавам на Мико Хирвонен и Петер Солберг от WRC шампионата. Просто изключително много ми допада стила им на каране.
Кое е най-интересното състезание, в което си участвал?
Със сегашната ми кола – VW Golf 1 на любителския шампионат на VW Club – беше първото ми излизане на пистата и достигнах финал в дисциплината италианско преследване, но заради един съборен конус получих 3 наказателни секунди и се разделих с първото място. Към момента е „Писта София” през сезон 2009, но ако трябва да съм откровен то мисля, че все още не съм участвал в него.
Кой е най-смешният ти спомен, свързан със състезателната ти кариера?
По време на състезанието адреналинът е толкова много, че нямаш време да мислиш за нищо друго. Това е един много сериозен спорт, където всяка грешка може да е фатална, затова смешните моменти ги оставям за извън пистата. Предполагам  „Писта Велико Търново” сезон 2009. Първо състезание или опит за такова защото отпаднах поради повреда още на  втора тренировка. Бях доста объркан а всички останали в еуфория. Постоянно се питах в какво съм се забъркал , но сега всичко е наред.
Какви качества трябва да притежава един наистина добър пилот?
Самоконтрол, страхотна дисциплина и най-вече издръжливост, особено по време на рали, бързо нагаждане към времето и условията на пистата, както и много добра техническа подготовка разбира се. Никога да не се предава и да се бори до последният завой.  

С каква кола се състезаваш в момента? А с каква мечтаеш да се състезаваш?

VW Golf 1, с мотор 1800 м3, в България няма друг такъв мотор, сглобен и подготвен от най-добрите VAG специалисти в страната – Drag Power. На тях до голяма степен дължа успеха си в миналия и настоящия сезон и им благодаря сърдечно за неуморния труд и желание. Планираме да достигнем абсолютния максимум от 2000 м3 през следващия сезон и автомобилът да се включва във всички състезания от календара.

В момента водим преговори за колата-мечта за мен – VW Polo Super 2000, но освен сериозното финансиране е необходимо и технологично време да се свикне с нея и се надявам, че през следващата година ще можем да я видим в Рали шампионата.

Голф 2 1800с.с. 16V Турбо Куатро . За последните две години създадох автомобила буквално от нула за да се превърне в 100% състезателен такъв. Естествено работата по него никога не свършвала , но предполагам не само при мен е така. Да го направя мощен беше лесната част , но сега трудното е да го направя и караем и удобен за мен.

Пламен Ангелов на 32г. oт София. Женен с дъщеря и син (близнаци) на 4 ½ години.



Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.