MK4 GTI - R Vision
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Двигателя е събран, но ще стои така поне още 6-7 дена заради едно маркуче с номер 06A 133 783 H за около 20 лева, което го няма абсолютно никъде в наличност и трябва да чакам доставка. Много готино
- Прикачени файлове
-
- 06A133783H-M58.jpg (15.44 KиБ) Видяна 5771 пъти
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Колата е готова и двигателя пее :) Сменени са:
гумички на клапаните
сегменти
болтове на главата
гарнитура на главата
гарнитура на всмукателен колектор
гарнитура на турбото
гарнитура на капака на клапаните и свещите
междувалова верига
маслен ел. обтегач
семеринги
подсилени биелни лагари
масло с филтър
антифриз
цялото удоволсвие струваше около 1200 лева.
Замислил съм едни би ксенон лупи, 2.5" на Morimoto, към края на месеца ги мятам и тях. Ще се карат първоначално на халоген H1, по натам ксенон. Паралелно с лупите ще се откачат всякакви вакууми, като се оставят само за рециркулиращ клапан, горивен регулатор и сервото. Ще вържа и буст метъра директно към дросела, където е най-хубаво. Ами общо взето това е включванеето от мен :)
гумички на клапаните
сегменти
болтове на главата
гарнитура на главата
гарнитура на всмукателен колектор
гарнитура на турбото
гарнитура на капака на клапаните и свещите
междувалова верига
маслен ел. обтегач
семеринги
подсилени биелни лагари
масло с филтър
антифриз
цялото удоволсвие струваше около 1200 лева.
Замислил съм едни би ксенон лупи, 2.5" на Morimoto, към края на месеца ги мятам и тях. Ще се карат първоначално на халоген H1, по натам ксенон. Паралелно с лупите ще се откачат всякакви вакууми, като се оставят само за рециркулиращ клапан, горивен регулатор и сервото. Ще вържа и буст метъра директно към дросела, където е най-хубаво. Ами общо взето това е включванеето от мен :)
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Лупите са налични, чакам удобен ден за монтаж. Не ми допада декоративната капачна, но тя е най-малко грозната от всички които се предлагаха в комплекта. Така или иначе ще я пръскам в черно, би трябвало да застане маааалко по-добре надявам се. Лупите са за H1 крушка, така че ще ги използвам за къси и дълги и ще боядисам и рефлектора за дълги в черно. Първоначално ще сложа H1 халоген а в последствие 55W ксенон на 5500 келвина. Замислям и да сложа лед лампичка в крушката само, че бяла свързана към габарита, ще гоня тази визия
- Прикачени файлове
-
- IMG_20210223_140433.jpg (87.61 KиБ) Видяна 5263 пъти
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: My Black MK4 1.8T :)
Остави си дългите на рефлектора и ползвай и двете.Аз съм със същите лупи на 2-ката и дългите не са им много добри,светят,но си е друго и рефлектора като удари дълги.
На скоро сложих същите и на 3-ката,че липщада взе да не свети вече толкова добре,но си запазих и дългите.Определено си заслужават тия лупи,много съм доволен от тях.
На скоро сложих същите и на 3-ката,че липщада взе да не свети вече толкова добре,но си запазих и дългите.Определено си заслужават тия лупи,много съм доволен от тях.
Re: My Black MK4 1.8T :)
Супер Ицо написа:Колата е готова и двигателя пее :) Сменени са:
маслен ел. обтегач
Оригинална част или автърмаркет? Малко повече подробности ...
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
@Bai Sando дългите ми на рефлектор ги няма никакви, пък и гоня някаква си визия, ако не ми харесва как светят ще мина на ultimate версията.
@MMM1 афтърмаркет на AUTLOG, 700 лева за комплекта но с отстъпки ми падна на 400. Нямам проблеми за 500км за сега.
@MMM1 афтърмаркет на AUTLOG, 700 лева за комплекта но с отстъпки ми падна на 400. Нямам проблеми за 500км за сега.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Лупите са монтирани и разликата спрямо стария рефлектор е уау.
Сваляме рефлектора и започваме работа. Стана резил с единия рефлектор и докато го вадя, се счупи на 2 нямах намерение да се занимавам с доставки и поръчване на някакъв си, та взех едно двукомпонентно и го залепих но тък стана адски здраво
Наложи се бая да играе дремела и зейна ей тая дупка, защото лупата е доста дълга и трябва да влезе максимално навътре, за да може да се затвори фара. Както се вижда на снимката, хаузинга на фара си е взел бая damage, и това е още от първото му отваряне, ама от къде да знам, че фар Валео се отваря с чук , както и да е мацам го я ко със силикон и не влиза влага
Тъй като имам само 1 шанс да монтирам лупата правилно, паркирах колата срущу стена на точно 4 метра от всяка гума до стената, мой приятел държеше лупата и я въртеше докато стане равна с маркировката на стената, докато я държи, с един маркер мазнах къде трява да се дупчи и пробих дупки за захватите на лупата, започнах от буригия 2ка до 5ца, рефлектора е като вафла и трябва да се пробива изключително внимателно, без натиск и винтоверта да се държи здраво.
След като бяха монтирани лупите, последва повторно боядисване на рефлекторите и капачката стил голф 5, според мен изглежда много добре.
Затворих фаровете с полиоретан и след 24 часа бяха монтирани на колата, снимката е от телефон правена на тъмно. Утре мисля да го щракна с апарата
Сега остана само да си поръчам 2 товарни резистора, да лъжат компютъра, че има закачени крушки на дългите иначе без тях не мога да си пусна дългите от лупите
Сваляме рефлектора и започваме работа. Стана резил с единия рефлектор и докато го вадя, се счупи на 2 нямах намерение да се занимавам с доставки и поръчване на някакъв си, та взех едно двукомпонентно и го залепих но тък стана адски здраво
Наложи се бая да играе дремела и зейна ей тая дупка, защото лупата е доста дълга и трябва да влезе максимално навътре, за да може да се затвори фара. Както се вижда на снимката, хаузинга на фара си е взел бая damage, и това е още от първото му отваряне, ама от къде да знам, че фар Валео се отваря с чук , както и да е мацам го я ко със силикон и не влиза влага
Тъй като имам само 1 шанс да монтирам лупата правилно, паркирах колата срущу стена на точно 4 метра от всяка гума до стената, мой приятел държеше лупата и я въртеше докато стане равна с маркировката на стената, докато я държи, с един маркер мазнах къде трява да се дупчи и пробих дупки за захватите на лупата, започнах от буригия 2ка до 5ца, рефлектора е като вафла и трябва да се пробива изключително внимателно, без натиск и винтоверта да се държи здраво.
След като бяха монтирани лупите, последва повторно боядисване на рефлекторите и капачката стил голф 5, според мен изглежда много добре.
Затворих фаровете с полиоретан и след 24 часа бяха монтирани на колата, снимката е от телефон правена на тъмно. Утре мисля да го щракна с апарата
Сега остана само да си поръчам 2 товарни резистора, да лъжат компютъра, че има закачени крушки на дългите иначе без тях не мога да си пусна дългите от лупите
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Нямах време да снимам с апарата, затова ето две снимки с телефон
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Междувременно се сдобих и с инсталация от голф с климатроник, клапите работят перфектно. Тези дни ще седна да я разплета и да изкарам само нужните неща за климатроника пък ще видим, кога ше го насаждам на моята..
Re: My Black MK4 1.8T :)
Супер Ицо написа:@MMM1 афтърмаркет на AUTLOG, 700 лева за комплекта но с отстъпки ми падна на 400. Нямам проблеми за 500км за сега.
Не издържат много от този опаковчик. Но може да е до партида. Цена за автосервиз е доста под тази https://chastite.com/bg/defazator-razpr ... 09996.html
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Надявам се да нямам проблеми за в бъдеще. Ползвам темата за нещо като "дневник" на колата. Така че ще се чуе ако нещо изтропа
Обмислям да взема ксенон RayTech 55W 6000 келвина https://xenon.bg/product/1207/raytech-h1-ksenon-sistema-h1-za-kola-ac-tip-55w-450-svetlina-malki-balasti-24-m-palna-garantsia.html(не е реклама) , но се колебая между 5000 и 6000 келвина. Светлината на 5000 келвина е малко по-силно от тази на 6000.
Обмислям да взема ксенон RayTech 55W 6000 келвина https://xenon.bg/product/1207/raytech-h1-ksenon-sistema-h1-za-kola-ac-tip-55w-450-svetlina-malki-balasti-24-m-palna-garantsia.html(не е реклама) , но се колебая между 5000 и 6000 келвина. Светлината на 5000 келвина е малко по-силно от тази на 6000.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: My Black MK4 1.8T :)
Ицо, не бъркай келвините с лумените
по принцип разликата е малка 6000 К е по-бяла светлина или както и казват студено бяло и би трябвало да свети повече ( поне усещането е такова )
иначе 4000 К се води "дневна светлина".
А пробвал ли си как се държат тия лупи с лед крушки ?
С какво оборудване е тоя голф че няма климатроник ?
на сина голфа е с климатроник, дълбоко кожено рекаро , 4 ел стъкла, ел огледала, заводка аларма и цвят "Black magic pearl" или както са го записали в талона "черен металик"
по принцип разликата е малка 6000 К е по-бяла светлина или както и казват студено бяло и би трябвало да свети повече ( поне усещането е такова )
иначе 4000 К се води "дневна светлина".
А пробвал ли си как се държат тия лупи с лед крушки ?
С какво оборудване е тоя голф че няма климатроник ?
на сина голфа е с климатроник, дълбоко кожено рекаро , 4 ел стъкла, ел огледала, заводка аларма и цвят "Black magic pearl" или както са го записали в талона "черен металик"
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
За лумените нищо не твърдя, просто пиша неща прочетени от сайта продавач. 6000 келвина знам, че е по-бяла светлината но лумените са по-слаби от 5000 келвина според сайта. Голфа е с климатик, иска ми се да е малко "по-така" иначе за лупите съм гледал клипове в ютуб и изглежда доста обещаващо, а и уж ги водиха принципно биксенонови лупи, а ги карам с халоген. Почвам да мисля и за салон с подгрев, че и тая екстра липсва.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: My Black MK4 1.8T :)
опс тая екстра я пропуснах в списъка - има си я заводско
тук можеш да го видиш на снимка
за фаровете - посади му едни лед крушки и си свиркай - комплекта струва колкото една резервна ксенон :)
те ги водят биксенон защото има една пластина която се мести и определя дали да светят като дълги или като къси
не знам твоите лупи за H7 или Н4 са ама там си заспива една лед крушка и всичко става супер
тук можеш да го видиш на снимка
за фаровете - посади му едни лед крушки и си свиркай - комплекта струва колкото една резервна ксенон :)
те ги водят биксенон защото има една пластина която се мести и определя дали да светят като дълги или като къси
не знам твоите лупи за H7 или Н4 са ама там си заспива една лед крушка и всичко става супер
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
H1 са лупите, ще сложа лед да видя как е, но със сигурност след известно време ще сложа ксенон. Мнението ми е, че няма по-добро от ксенона що се отнася до лупа. Виждал съм как свети е ксенон и лед на оригинален фар Р32 само, че на 5ца и ксенона превъзхожда леда във всяко едно отношение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта