Всичките Фолксвагени на едно място
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Не съм го купил все още и май няма да е точно такъв.
Другарите от Порше благоволиха да ми го дадат за няколко дни за да се насладя на произведението на Форд. Имам определени забележки, като приключа с возенето ще споделя
Другарите от Порше благоволиха да ми го дадат за няколко дни за да се насладя на произведението на Форд. Имам определени забележки, като приключа с возенето ще споделя
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Форд се славят с качествена сглобка.
Това са левите и съответно десните врати. 5-6мм луфт няма да ги правим на проблем, теслите са по-зле
Това са левите и съответно десните врати. 5-6мм луфт няма да ги правим на проблем, теслите са по-зле
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Новият Амарок не ми харесва.
по същество
Хубавото:
- 2 и нещо литра 6 цилиндров фордаджийски дизел, върви здраво, тих и сравнително икономичен
- скроростанта кутия е 10 степена пак фордаджисйка, сменя бързо, мазно, без забележки
- товари много, над тон, голям леген отзад, заводска електрическа щора.
- изглежда добре
- фаровете са идеални
- вози по-добре от стария
- чувствително по-тих от стария
Лошото
- прави се от Форд, съответно всичко е евтино, като се почне от ламарините, мине се през пластмасата и се стигне до картонения таван вътре. предният капак видимо се гъне в средата, когато минаваш през неравности, предполагам тънка ламарина и малко оребряване.
- двигателя на свободан ход на място изпада в някакъв странен резонанс, който клати цялата кола, ако му дадеш малко газ се успокоява, супер странно
- сглобката определено не е на нивото на ФВ
- воланът не връща абсолютно никаква информация от пътя и в средно положение иска постоянно някакви корекции
- страшно много ме дразнят фордаджийските лъскави дръжки на вратите
- усеща се по-тесен вътре. особенно на предните седалки. мисля че предното стъкло е по ниско и по-близо до седалките, а таблото е по-високо. съответно колонката на врата е супер близо до теб и ме дразни
- предния капак има безумни гънки, които пречат да видиш реално ъглите на колата. капакът е дълъг и хоризонтален и абсолютно нищо не им пречеше да го измислят така че да виждаш края му, но не, сега трябва да се надигаш за да хлопнеш нещо
- седалките изглеждат добре, ама не са удобни, нямам идея как им се е получило
по същество
Хубавото:
- 2 и нещо литра 6 цилиндров фордаджийски дизел, върви здраво, тих и сравнително икономичен
- скроростанта кутия е 10 степена пак фордаджисйка, сменя бързо, мазно, без забележки
- товари много, над тон, голям леген отзад, заводска електрическа щора.
- изглежда добре
- фаровете са идеални
- вози по-добре от стария
- чувствително по-тих от стария
Лошото
- прави се от Форд, съответно всичко е евтино, като се почне от ламарините, мине се през пластмасата и се стигне до картонения таван вътре. предният капак видимо се гъне в средата, когато минаваш през неравности, предполагам тънка ламарина и малко оребряване.
- двигателя на свободан ход на място изпада в някакъв странен резонанс, който клати цялата кола, ако му дадеш малко газ се успокоява, супер странно
- сглобката определено не е на нивото на ФВ
- воланът не връща абсолютно никаква информация от пътя и в средно положение иска постоянно някакви корекции
- страшно много ме дразнят фордаджийските лъскави дръжки на вратите
- усеща се по-тесен вътре. особенно на предните седалки. мисля че предното стъкло е по ниско и по-близо до седалките, а таблото е по-високо. съответно колонката на врата е супер близо до теб и ме дразни
- предния капак има безумни гънки, които пречат да видиш реално ъглите на колата. капакът е дълъг и хоризонтален и абсолютно нищо не им пречеше да го измислят така че да виждаш края му, но не, сега трябва да се надигаш за да хлопнеш нещо
- седалките изглеждат добре, ама не са удобни, нямам идея как им се е получило
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Направи някоя снимка на интериора , ако е още в теб автомобила
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
ех тия таблети... иначе е готин, още по-градски е станал , но това си е в реда на нещата
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Бях тръгнал да сменям стария амарок за нов.
Е отказах се, ще си карам стария докато не намеря нещо по-добро.
120 бона за Форд не ми се дават.
Надявах се да не си личи, къде и от кого е правен, но за съжаление Фолксваген са прецакали поредния си модел. Дано поумнеят със следващия
Е отказах се, ще си карам стария докато не намеря нещо по-добро.
120 бона за Форд не ми се дават.
Надявах се да не си личи, къде и от кого е правен, но за съжаление Фолксваген са прецакали поредния си модел. Дано поумнеят със следващия
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
приключения с голфа.
миналата седмица се осветка, че генератора е предал богу дух и че зарежда с под 12в. червени надписи, сервиз нау, пълна програма.
заредих акумулатора, закарах го да му баят, оказа се предала се шайба на генератора, 180тина лева нова, всичко точно.
обаче, тъй като вече имам едно наум, решавам да му закача тамагочито ( carly), за да видя какво зарежда, за да не се окаже, че не само шайбата е чал,
оказа се, че голфовете със старт-стоп не си зареждат акумулаторите до край и си палят генераторите основно, когато колата се движи по инерция. уж пестят гориво, защото генератора не товари матора, когато е под товар, но за да може да рекуперира винаги, когато караш по инерция и за да не презареди батерията, държи акумулатора незареден.
Всичко би било ОК и нямаше да му обърна внимание, ако не беше още един забавен момент.
тамагочито на Carly ти дава възможност да спреш старт-стоп системата, като има 3 различни опции за това. при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа. в резултат на моят много хитър ОБД тунинг, недозареждащия ми генератор се е опитвал да навакса, докато не си е взривил шайбата.
та така, голф 7 е направо хибрид, ако даваш газ, няма ток за теб, ако караш много по инерция, само тогава заслужаваш зареден акумулатор
миналата седмица се осветка, че генератора е предал богу дух и че зарежда с под 12в. червени надписи, сервиз нау, пълна програма.
заредих акумулатора, закарах го да му баят, оказа се предала се шайба на генератора, 180тина лева нова, всичко точно.
обаче, тъй като вече имам едно наум, решавам да му закача тамагочито ( carly), за да видя какво зарежда, за да не се окаже, че не само шайбата е чал,
оказа се, че голфовете със старт-стоп не си зареждат акумулаторите до край и си палят генераторите основно, когато колата се движи по инерция. уж пестят гориво, защото генератора не товари матора, когато е под товар, но за да може да рекуперира винаги, когато караш по инерция и за да не презареди батерията, държи акумулатора незареден.
Всичко би било ОК и нямаше да му обърна внимание, ако не беше още един забавен момент.
тамагочито на Carly ти дава възможност да спреш старт-стоп системата, като има 3 различни опции за това. при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа. в резултат на моят много хитър ОБД тунинг, недозареждащия ми генератор се е опитвал да навакса, докато не си е взривил шайбата.
та така, голф 7 е направо хибрид, ако даваш газ, няма ток за теб, ако караш много по инерция, само тогава заслужаваш зареден акумулатор
Последна промяна от Petrolhead на Пон 14 авг 2023 11:57, променено общо 1 път.
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Аз затова ползвам модул , който симулира натискане на копчето за изключване на start/stop след 3 секунди , другите опции с напреженията водят до повижен разход на гориво и куп други главоболия...
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Petrolhead написа:приключения с голфа.
при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа.
И аз съм така от години.
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
ssssl написа:Petrolhead написа:приключения с голфа.
при мен проработи само третата, която лъже компютъра, че напрежението в системата е по-ниско от реалното, за да не се пуска старт-стопа.
И аз съм така от години.
Може и да няма връзка. Известно време ще покарам без жокери да видим как ще се отрази на системата.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
На бившият ми Голф Р след Рево софтуера на мотора винаги при стартиране си бях с изключен старт-стоп. Само при избор на Еко режима (да се чудиш защо са го сложили на Голф Р) се активираше отново.
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Днес говорих с Цецо по въпроса за старт-стопа. Няма еднозначен отговор, гаси се по много начини и зависи от годината, модела на компютъра, версията на софтуера. няма пенкилер
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
А имаш ли причина да не искаш модул , който ти "натиска'' копчето?
- Petrolhead
- Мнения: 2127
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
DoH_KuXoT написа:А имаш ли причина да не искаш модул , който ти "натиска'' копчето?
Не ми се занимава :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта