Volkswagen на международното автомобилно изложение във Франкфурт


Volkswagen на международното автомобилно изложение във Франкфурт

Световен дебют на модела up!

Най-голямата флота от 74 модела тестови автомобили

54 изложбени автомобила на площ от 8 893 m²

 

Волфсбург, 01.09.2011 – На международното автомобилно изложение във Фракфурт (IAA), което отваря врати за 64-ти път на 15. септември, марката Volkswagen ще бъде представена на близо 9 000 кв. м. площ на своя изложбен щанд в зала 3. Марката ще покаже 54 автомобила и множество технически експоната. Най-голям интерес се очаква да предизвика премиерата на новия за марката модел up! – иновативна разработка – както и 30-метровата „Стена на инновациите” – гигантски PC таблет. Посетителите ще могат освен това да се забавляват с тестването на 74 автомобила, включваща и девет електрически задвижвани автомобила Golf BlueMotion.

 

„Иновативната и емоционална страна на Volkswagen ще бъде показана на Автомобилния салон във Франкфурт 2011”, сподели г-н Тилман Щауске, ръководител на направление „Изложения и конгресна дейност” към Volkswagen. Конструкцията на щанда е в своята „най-гореща” фаза. Планирането му обаче започна преди 10 месеца. Екип от 1000 души в момента работи здраво в продължение на 25 дни, за да направи реалност проектите на 14 архитекта. Volkswagen представя 54 автомобила на цели на 8 893 кв. м. изложбен щанд, оформен като облак. Основен акцент обаче остава новият модел up!, който ще има собствен мултимедиен шоурум. Още представители на градския модел са разположени на блестящите в бяло “carwalks”, който пресичат целия щанд. В обособения шоурум на Beetle с площ почти 500 кв. м., който оптически е отделен като представителен лоундж, в действие е вкаран дори DJ.

 

Golf Cabriolet и Tiguan също са поставени в центъра на внимание на посетителите.

Интерактивната „Стена на иновациите” е сърцето на технологичната част на изложбения щанд. 30-метровата стена носи привкус за мобилността на утрешния ден и едновременно с това представя иновативни разработки и алтернативни технологии.

 

Гигантският по размери PC таблет ще възпроизвежда креативни виртуални презентации около всички реални експонати. Иновативен и привлекателен – това е кредото, което преминава като червена линия през мултимедийната концепция на щанда. Специално разработено приложение за смартфон (може да бъде свалено от www.volkswagen.de) инфоррмира посетителите за плана на залите, процеса на протичане на тестовите шофирания, както и за забележителностите във Франкфурт. В обособените шоурумове на up! und Beetle, както и в техническите зони това приложение служи и като аудио гид на немски и на английски език. 400 комплекта слушалки ще бъдат на разположение на посетителите на щанда всеки ден, като те могат да се възползват и от предимствата на създадената версия за мобилен телефон, както и от пътеводителя. Всички, които следват посочения в приложението маршрут през центъра на града, ще срещнат up! навсякъде по пътя си. Най-малкият модел на Volkswagen се появява и на огромен екран на Франкфуртската централна гара. За тези, които искат да научат повече за най-новия модел, могат да получат и допълнителна информация чрез интегрирания USB интерфейс на щанда на up! на летището. Общо 228 момичета и момчета и около 80 служителя на Volkswagen ще се грижат за посетителите на щанда, както и за участниците в тестовете.

 

Според г-н Щауске Volkswagen, разполагащ със 74 автомобила, разположени извън зала 3, се превръща в изложителя с най-голяма флота от тестови автомобили в рамките на най-голямото автомобилно изложение в Европа. Всички наши гости могат да преживеят на живо цялата продуктова гама на Volkswagen – от Polo през Golf blue-e-motion до Touareg Hybrid.”

 

Екипът на марката е създал едно логистично чудо на салона: от щандовата архитектура, през окабеляването на ИТ системата за мултимедийния технологичен свят до осветителните инсталации. Приблизително 2 100 осветителни тела и 80 км кабели са били инсталирани, за да осигурят перфектно осветление за изложбените автомобили и за над сто шоу елемента. Щандът на Volkswagen винаги се е радвал на голям интерес в последно време и тази година също се очакват големи тълпи от автомобилни фенове. 150 000 каталози и брошури и 10 палета с дребни подаръци-комлименти очакват гостите на автомобилния форум.

 

Факти и цифри за щанда на Volkswagen

Обща изложбена площ 8 893 кв. м.(от която 4 436 кв. м. застроена на 2 етажа). 54 експонатни автомобила, 74 тестови автомобила, период на изграждане на щанда – 25 дни, 9 седмици период на произвеждане на материалите, 10-дневен подготвителен период, 14 архитекта, висока 8 м. поддържаща триизмерна ограждаща конструкция, 2 870 кв. м. настилка с мокет, 6 400 кв. м. стъклени подови плоскости, 300 т. стомана,

13 550 кв. м. разтегателни плоскости, 10 км комуникационни кабели, 5 км аудио кабели, 440 подвижни осветителни тела, 80 км кабели за осветление -  това са само част от използваните при изграждането материали.

Източник: volkswagen.bg

Галерия



Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.