Женева 2010 - Volkswagen Cross Polo


Женева 2010 - Volkswagen Cross Polo

Волфсбург / Женева, 19 февруари 2010 г. - следващото поколение на CrossPolo е готово за нови приключения и празнува своята световна премиера на автомобилното изложение в Женева. След като бяха представени базова версия Поло през 2009 г. и Polo BlueMotion (дебют през 2010 г.) с неговата невероятна и евентуално рекордна икономичност, както и дебютиралото също в Женева Polo GTI, CrossPolo завършва поредицата като четвъртия модел. С освежаващо нахален си дизайн, уникален свят от цветове и функции, и по-голям просвет (15 милиметра повече), това Polo с пет врати е много привлекателен като един от най-нетрадиционни автомобили в своя клас.

Polo се захранва от изключително икономични двигатели с мощност варираща от 51 кВт/70 к.с. до 77 кВт/105 к.с. Купувачите могат да избират измежду три бензинови и три TDI Common Rail двигатели. Три от шестте двигатели могат да бъдат поръчани със 7-степенна DSG, като тази, използвана в автомобили от типа на Polo GTI.


Забавно и Cross: От специалното издание към модел в производство

Новият CrossPolo продължава успешно традицията на своите предшественици: на Polo Fun и първото поколение CrossPolo. Първоначално е предвидено производство на само 5000 броя от специалното издание Polo Fun, но голямото търсене надминава всички прогнози. В последствие бе предприета стъпка от специалното издание към производство на отделен модел и версията Cross.

Екстериор: Качества за трудни условия и начин на живот

Грубият спортен характер на CrossPolo – винаги произвеждан с пет врати – е отразен в много от неговите детайли. Особено впечатляващи: индивидуално оформена предна престилка в  цвят антрацит с интегрирани светлини за мъгла отпред и големи отвори за въздух в центъра. Получава черна пчелна пита, завършваща с фини хромирани елементи. В долния си край, бронята завършва със светлосива секция и показваща се подкартерна защита. Взети от стила на класическото Polo са горната радиаторна решетка с хромирана си инкрустация и логото на VW; същото важи и за двойните предни светлини със стандартно вградени дневни светлини.

Страничният профил на CrossPolo също показва сериозни качества. Черните спортни разширения на калниците и прагове допълват стила. Последните продължават визуално в долната част на вратите. При офф-роуд шофиране и в джунглата на градските паркинги, тази грапава защитна пластмаса предпазва автомобила от повреди. В тон с характер на CrossPolo са 17-инчови алуминиеви джанти ( "Будапеща") в 5-лъчев дизайн с гуми в размер 215/40.

Друга присъща характеристика на CrossPolo: сребърните релси на покрива. Те са традиционна черта на този модел, и със сигурност не са само декоративни. Те могат да бъдат използвани за монтиране на покривни кутии и системи за пренасяне, с тегло до 75 килограма. Цветово свързани с рейките на покрива, както и при предходния модел: страничните огледала, които винаги са боядисани в сребрист цвят. В задната част, CrossPolo продължава суровият изглед всякакви терени и в бронята, чиято долна част е изпълнена също така в черна, грапава пластмаса. В нейния център, отделна секция е боядисана в сребрист цвят хваща окото, която е оформена да изглежда като дифузор.

Шест външни цвята акцентират върху мощния стил на CrossPolo; предлагани изключително за новия Фолксваген са цветовете "Magma Orange“ и “Terra Beige Metallic”. Горните части на броните и дръжките (вратите, задния капак) са боядисани в цвета на купето, докато централната и задната колонки, както и рамките на прозорците, са завършени в черен гланц.

Интериор: Вълнуващ и многостранен

Високо-технологичния интериор на CrossPolo е пасва на екстериора, ориентиран към всякакви терени. Най-вече двата цвята на спортни седалки, като и на задната седалка и вратите, създават приятелска и младежка атмосфера. До четири различни по цвят варианта са на разположение, в зависимост от външния цвят. Докато външната част на седалките е винаги в антрацит, клиентите могат да избират от цветове “Hot Orange”, “Orange”, “Latte Macchiato” и “Gray” за вътрешната част на седалката и корите на вратите. Контактните повърхности на седалката за гърба и краката (модел "Dimension") имат черна структура, което ги прави по-трайни. "CrossPolo" надпис е бродиран в облегалките на предните седалки.

Материалите в кокпита са приятни на допир. Например волана: покрит е с фина перфорирана кожа; спиците му са покрити с полиран хром. Шевовете на кожата на волана и на дръжката на ръчната спирачка са в цвета на интериора. Високото ниво на качество на CrossPolo се подчертава в арматурното табло, изработено в "Slush" технология с мека повърхност, приятна на допир.

CrossPolo разполага с достатъчен набор от стандартно оборудване. В интериора, стандартните функции включват регулируеми по височина спортни седалки, асиметрично делима задната седалка и облегалка, джобове на гърба на предните седалки и плъзгащи се чекмеджета под тях, кожен волан, централен подлакътник отпред (с отделение за багаж ), педали с приличащо на алуминий покритие и хром на различни ключове и компоненти. Последните включват дръжките на вратите, рамки около ключовете за повдигане на прозорците и въздушните отвори. Също серийно: електрически регулируеми и отоплявани огледала, електрически прозорци на всички врати, осветени грим огледала на козирките против слънце, мултифункционален дисплей (MFA), включващ мониторинг на налягането в гумите (система за контрол на налягането в гумите, TPMS) и централно заключване с дистанционно управление.

Качества като комби: товарното пространство може да нарасне до 952 литра

Новият CrossPolo показва своите разностранни таланти и когато става дума за пространство и ефективното му използване. Както споменахме, задната седалка може да се сгъва стандартно в съотношение 60:40. Когато е напълно сгъната, товарен капацитет на автомобила са увеличава от 280 до 952 литра. Двойният под на багажника се регулира на две нива и създава и в двата случая равна товарна повърхност. Четири куки за закрепване улесняват фиксирането на товара, а две куки в страничните панели предпазват чантите от преобръщане.


Видове двигатели: три бензинови, три дизелови и една 7-степенна DSG

Шестте двигатели на CrossPolo разполагат с нива на мощност между 51 кВт/70 к.с. и 77 кВт/105 к.с. Бензиновите двигатели започват от 70 к.с. версия с 1,2-литра кубатура. Следващото ниво е 1,4-литров двигател с 63 кВт/85 к.с. Най-мощният бензинов двигател е новият 1,2 TSI със споменатите 105 к.с. Това бензинов двигател с турбо и директно впръскване ускорява CrossPolo до 100 км/ч за 9,9 секунди, и достига респектираща максимална скорост от 188 км/ч, при това с комбиниран разход на гориво от само 5.5 литра (еквивалентно на 128 г/km CO2). Най-голямото събитие тук: Фолксваген достига тези стойности не само със стандартната 6-степенна скоростна кутия, но също така и със 7-степенната DSG. DSG се предлага като опция и при CrossPolo с 85 к.с.

Сред най-тихите по рода си двигатели са трите Common Rail, турбо дизели с директно впръскване (TDI), оборудвани с филтър за частици. Всички двигатели са с кубатура 1,6 литра и са на разположение в нива на мощност 55 кВт/75 к.с., 66 кВт/90 к.с. и 77 кВт/ 105 к.с. И на трите варианта са необходими само 4,3 литра дизелово гориво на 100 км в комбиниран режим на работа и отделят само 113 грама CO2 на километър. Версията с 90 к.с. може да бъде комбинирана като опция с DSG, като в този случай разходът на гориво е 4,6 л/100 км. Всички двигатели на CrossPolo отговарят на изискванията за вредни емисии на Евро-5 стандарта.

Източник: http://vwvortex.com

 


Галерия





Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.