VW Golf 2 1:10


VW Golf 2 1:10

Maket 03Феновете на Фолксваген не напразно се славят с нестихващ ентусиазъм, креативност и новаторски идеи. Нашият колега Golf_Mon за пореден път доказа това, създавайки уникален умален Голф 2 в мащаб 1:10. Ето малко информация за технологичния процес и изработката, а всички снимки можете да видите в галерията по-долу.

"Фенове на VW, реших да си изработя макет на любимата ми кола VW Golf 2 GTi. Правих го през свободното ми време, а то не е много и затова ми отне около година...

Макетът е изработен от метал, картон, мокава 3.3мм и е използвано PVC фолио за покриване на детайлите. Постарал съм се да изпипам всеки детайл , авотомобилчето е в мащаб 1:10.Почти всички детайли са изработени отделно и се монтират към макета със ботове и гайки. Всичко съм си правил сам и съм се стремял да се доближа максимално до реалния модел. В помощ ми бяха около 20 тина снимки на красиви Голф 2.  
Ето снимки на отделните части от интериора и купето и снимки на вече сглобения и окабелен макет на Volkswagen-а."

1. Предница - маска с червения кант, широка броня, опушени фарове с кръстчета, халогени и ножа на GTI с дупки за охлаждане на спирачките.
2. С пуснати основни фарове.
3. Заедно с тях отзад светят габарити и светлини за номера, както и таблото с уредите.
4. С основни фарове и фарове за мъгла + задни габарити за мъгла.
5. Отзад широката броня, номера в бронята и REMUS.
6. Таванът на колата се сваля, за да се види по добре интериора в купето.
Седалките са с изкуствена кожа, таблото е с PVC фолио, маншонът на скоростния лост е от кожа и дръжката на ръчната спирачка е кожена. Предните две седалки са "дълбоки" и имат механизъм за сгъване напред.
7. Спортно окачване, червени пружини и декоративна вежда на калника.
8. С натискане на педала на спирачката светват стоповете.
9. С бутане на скоростния лост се включват фаровете за заден ход.
10. Тялото на задния фар е с 5 секции, всяка от който има диод.
11. Вратите се отварят и заключват.
12. Страничните огледала се прибират.
13. Със завъртането на волана на ляво и на дясно светват мигачите отпред и отзад.
14. Под капака разбира се - DOHC 16V 129 кс.
15. Под задната кора, която е тапицирана с кожа и се повдига, е контролният блок със съпротивленията и батерията + 4 прекъсвача. При включване на главния светят символите под всеки от другите за какво е.

Равносметката: 20 силноветеши светодиоди, 5м. кабел, 4 прекъсвача, 4 съпротивляния и една 9в батерия.

Отделните части който могат да се разглабят от купето:

1. Всички разглобени части.
2. Предните 2 седалки тапицирани с изкуствена кожа.
3. Задният капак е затъмнен, стъклото е истинско и фолиото е за затъмняване на стъкла. Има и спойлер в горната част.
4. Преден капак.
5. Педалът на спирачката при натискане дава контакт на стоповете.
6. Таван с люк, тапициран с изкуствена кожа отвътре. Има механизъм за заключване при поставяне на колата.
7. Врата - отвън и отвътре.
8. Предна широка броня с GTI спойлер долу, с халогени и мигачи.
9. Задната седалка също е тапицирана с кожа.
10. Задна броня с номер в нея и предвидено осветление за него.
11. Задно гърне.
12. Таблото с волана при завъртане дава сигнал на мигачите.
13. Задните стъкла са истински, затъмнени и са част от купето.
14. Скоростният лост и ръчната спирачка. Маншонът на скоростите е кожен, както и ръкохватката на ръчната спирачка. При бутане на скоростния лост напред се дава сигал на фаровете за заден ход.


След кратка творческа почивка по автомобила се нанесоха още малко корекции:

1. Нова броня - цялата е в черен гланц. Замистлът е като обикновенна броня с дупка за номера и по средата се получава като правоъгълник точно под номера и слиза надолу. А отдолу спойлерът е изпъкнал от ляво и дясно с 0,5мм и е скосен в задните ъгли. Има си осветление на номера. Идеята за борнята е взета общо от 2 различни брони, а номерът - от една от снимките, които са използвани за изработката на макета.
2. Гърнето отзад е на болт и може да се мести по средата или в ляво.
3. С пускането на фаровете светят малки диоди в калниците.
4. Протектори на праговете.
5. Вратите са с механизъм за задържане в отворено положение.
6. Гумите вече се въртят. Отдолу са облепени с гумен протектор, за да не се хлъзгат. 

Повече информация можете да прочетете в темата за макета в раздела Направи си сам - ТУК!

Ето и бъдещите творчески планове на автора на този уникален проект:

"Сега следва да му направя ръчна спирачка да блокира предните или задните колела, за да не се хвърли от някъде :) Да му лепна стикери по вратите и да му изработя спортни седлаки отпред, тунинг броня за отпред и ако още нещо се сетя..."


Поздравяваме колегата за старанието, търпението и упорития труд и му пожелаваме да продължава и занапред с това изключително начинание!



Галерия























Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.